• Badboll

    Rosa flytningar

    Är i vecka 7 och har i snart en veckas tid haft rosa flytningar vid första toabesöket på morgonen. Sedan inget resten av dagen.
    Den första dagen kom det rött blod men det avtog snabbt.
    Någon som varit med om liknande?

  • Svar på tråden Rosa flytningar
  • Lillstrumpa79

    Jag blödde både rött, rosa och brunt under en veckas tid (ca v 6,7) men allt är bra. Man blir såklart livrädd men det är väldigt vanligt med små blödningar i början, slemhinnan är känslig och kärl spricker lätt.

  • Badboll

    Jag är livrädd varje morgon när jag ser det på pappret. Orkar inte med oron. Slutade det bara tvärt för dig?

  • Lillstrumpa79
    Badboll skrev 2017-08-20 08:08:33 följande:

    Jag är livrädd varje morgon när jag ser det på pappret. Orkar inte med oron. Slutade det bara tvärt för dig?


    För mig verkade det som att kroppen rensade ut, det blev först allt brunare, sen svagare och så var det borta. Doktorn som gjorde VUL påpekade just att även en liten blödning kan verka stor i o med att rester ska ut och ofta då är blandat med flytningar vilket gör att det ser mer ut än det är.

    För att stilla din oro kan du åka in till kk akut för ett VUL, du kan tyvärr få sitta där länge men ibland är det värt det för att få veta.
Svar på tråden Rosa flytningar