• Anonym (Efter sexet)
    Äldre 19 Aug 22:16
    2208 visningar
    8 svar
    8
    2208

    Efter sexet

    Hejsan!

    Har pratat och varit på g med en kille i ca tre månader. Han ringde mig varje dag osv med morgon och godnatt mess, det kändes ömsesidigt.

    MEN I tisdags hade vi sex och han har fortfarande inte hört av sig? Jag hörde av mig dagen efter men han svarade kort. Han har besökt ett utav mina profiler men skriver inget...

    Killar, ska jag droppa honom? Han var väl bara ute efter priset (sex) då han inte ens tar kontakt.

    Hur länge ska man vänta för att veta om han är intresserad? En vecka?

  • Svar på tråden Efter sexet
  • Anonym (here we go again)
    Äldre 19 Aug 22:30
    #1

    Det vanliga skitbeteendet av motsatta könet. Tror FL och hela Internet svämmar över av liknande frågor med exakt likadana svar. De är tyvärr så svåra att förutse innan dessa killar  (eftersom de smörar så våldsamt och angeläget innan och spelar kära), om man inte bara förutsätter att alla är exakt likadana och kommer att ghosta fort de fått sex vilket vore det allra bästa för kvinnor för då hade inte män fått ligga alls och kvinnor sluppit hjärtkrossen.

    Det som förvånar mig mest i historien är det ytterst märkliga beteendet att gå in på din profil efter sexet, nästan som att ta sig en sista titt, eller kanske för att blocka din profil ( som om han inte redan sparat ner dina bilder och förmodligen runkat till, och sett din profil tusen ggr innan så dålig ursäkt)!!!

    Han kör sin grej och vil ha bollen och det finns bara två saker för dig att göra i detta läge. Håll dig borta och kontakta honom ABSOLUT inte om du har förhoppningar om att ligga med honom igen. Spela död, upptagen ointresserad, vad so helst. Eller så klipper du helt med honom och raderar honom ur ditt liv. Det finns inget annat för kilal rhar alltid bollen om tjejen völ är intresserad...vilket de i minst 90 % av fallen blir, vilket killar majoriteten känner sig väldigt trygga med och ser som en självklarhet om de är hyfsat sociala och utseendemässigt okej.

    Glöm inte att du är värd de BÄSTA! Det kan ibland också ta lite tid för en kille (även en tjej att känna efter och smälta innan man vet om man vill ses igen, detta måste ma ha i åtanke, därför kan det vara bra att tillåta lite space;)

  • Anonym (Efter sexet) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 22:51
    #2

    Tack så mycket för ditt svar. .

    Trodde först att det var mitt fel, om jag gjort något fel... Men efter all ångest intalade jag mig idag tills slut att jag faktiskt inte kunde bli mer perfekt, lagade även middag.

    Mjo visst är det underligt att han ständigt besöker min profil? Han går in ca varannan dag haha!

    Självklart accepterar jag space, men jag menar hur länge ska man vänta? Snart gått en vecka.....

    Tidigare har killar hört av sig max två dagar senare.

  • Anonym (here we go again)
    Äldre 19 Aug 22:59
    #3
    Anonym (Efter sexet) skrev 2017-08-19 22:51:04 följande:

    Tack så mycket för ditt svar. .

    Trodde först att det var mitt fel, om jag gjort något fel... Men efter all ångest intalade jag mig idag tills slut att jag faktiskt inte kunde bli mer perfekt, lagade även middag.

    Mjo visst är det underligt att han ständigt besöker min profil? Han går in ca varannan dag haha!

    Självklart accepterar jag space, men jag menar hur länge ska man vänta? Snart gått en vecka.....

    Tidigare har killar hört av sig max två dagar senare.


    De är exakt det som är grejen att du ska INTE vänta. Bara göra din grej och typ se honom som död tills han hör av sig (OM)? Räkna inte med det. Han låter som en player...och du har ju redan hört av dig efter så nu är det upp till honom.
    Han kanske har guldfiskminne så han måste in och påminna sig hur du ser ut titt som tätt;)

    Säger bara KILLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Efter sexet) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 23:13
    #4

    Funderar på att blocka honom haha. Så att han fattar att jag inte väntar. Kräk

    Precis bollen är hans. Saken är den att jag inte har bilder förutom självaste profilbilden ????

  • Anonym (Efter sexet) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 23:21
    #5

    Aja. Han tänker iaf på mig ;)

  • Anonym (here we go again)
    Äldre 19 Aug 23:26
    #6
    Anonym (Efter sexet) skrev 2017-08-19 23:21:12 följande:

    Aja. Han tänker iaf på mig ;)


    Alltid nåt haha..

    Tur det finns blockfunktioner! De som skapade dejtsajterna har verkligen känt killar inifrån och ut;)
  • Anonym (Skipp­a)
    Äldre 21 Aug 01:43
    #7

    Skulle skippat honom helt, faktiskt. Att spana på din profil låter bara helt knäppt, som om han är nån jäkla skum stalker eller dylikt. Om det gått flera dar, du hört av dig och knappt fått goddag yxskaft som svar, så var han tyvärr bara ute efter nån slags erövring... :(

    Om man är intresserad så visar man ju det... så näe jag tycker du ska blocka honom och swipa vidare...

  • Anonym (G)
    Äldre 21 Aug 12:12
    #8
    Anonym (Skippa) skrev 2017-08-21 01:43:11 följande:
    Skulle skippat honom helt, faktiskt. Att spana på din profil låter bara helt knäppt, som om han är nån jäkla skum stalker eller dylikt. Om det gått flera dar, du hört av dig och knappt fått goddag yxskaft som svar, så var han tyvärr bara ute efter nån slags erövring... :(

    Om man är intresserad så visar man ju det... så näe jag tycker du ska blocka honom och swipa vidare...
    Håller med
Svar på tråden Efter sexet