• Anonym (M)

    Ska man prova Tinder?

    Är en singeltjej på 24 år som verkligen har börjat tröttna på ensamheten. Söker ngt seriöst och är inte ute efter ONS..

    Ska man ge tinder en chans eller är det helt kört?

    Föredrar killar mellan 28-32år..

  • Svar på tråden Ska man prova Tinder?
  • Anonym (M)
    Anonym (Nä) skrev 2017-08-19 22:25:49 följande:

    Tinder är djävulens påfund :(


    Varför om man får fråga?
  • Anonym (Ytligt och mest sex...)

    ....är mitt intryck efter ett tag på Tinder. Men testa själv lite grann om du vill.

    Tror mer på vanliga dejtingsajter isf. Även där är det ju ytligt men en del personer verkar åtminstone anstränga sig med en seriös presentation etc.

  • TriC

    Söker du seriöst är Tinder inte rätt ställe.
    Betalsajterna är mer seriösa!

  • SwipaHöger

    Jag var också väldigt negativ till Tinder, men testade det ändå till och från under en tid. Pratade med några, men träffade brasa två stycken. Ena blev bara en trevlig fika, och den andra är min partner sen några månader tillbaka.. så mitt tips är att själv vara så öppen som möjligt på din sida, med vad du söker, om du har barn eller annat.. så har den andra möjlighet att välja innan hon/han "like:ar" dig.

  • Anonym (M)
    Anonym (Ytligt och mest sex...) skrev 2017-08-19 22:37:23 följande:

    ....är mitt intryck efter ett tag på Tinder. Men testa själv lite grann om du vill.

    Tror mer på vanliga dejtingsajter isf. Även där är det ju ytligt men en del personer verkar åtminstone anstränga sig med en seriös presentation etc.


    Känns som alla dejtingsajter är oseriösa dock,.

    Förslag på seriösa dejtingsajter?

    Kryllar ju väldigt mkt, så känns svårt att välja ut ngt seriöst
  • Anonym (M)

    [quote=77941565][quote-nick]SwipaHöger skrev 2017-08-19 22:48:06 följande:[/quote-nick]Jag var också väldigt negativ till Tinder, men testade det ändå till och från under en tid. Pratade med några, men träffade brasa två stycken. Ena blev bara en trevlig fika, och den andra är min partner sen några månader tillbaka.. så mitt tips är att själv vara så öppen som möjligt på din sida, med vad du söker, om du har barn eller annat.. så har den andra möjlighet att välja innan hon/han "like:ar" dig.[/quote

    Det känns lite väl desperat tex att skriva på en tinderprofil att man söker ngt seriöst men samtidigt måste man vara öppen med vad man vill också...

  • Anonym (M)
    TriC skrev 2017-08-19 22:42:27 följande:

    Söker du seriöst är Tinder inte rätt ställe.

    Betalsajterna är mer seriösa!


    Svårt att välja dejtingsida samtidigt som man mår dåligt över att söka ngt seriöst genom nätdejting :(

    Känns som folk kmr tolka en som desperat
  • Anonym (What)
    Anonym (M) skrev 2017-08-19 22:54:59 följande:

    Svårt att välja dejtingsida samtidigt som man mår dåligt över att söka ngt seriöst genom nätdejting :(

    Känns som folk kmr tolka en som desperat


    Varför skulle folk tolka dig som desperat?
  • Anonym (M)
    Anonym (What) skrev 2017-08-19 23:02:33 följande:

    Varför skulle folk tolka dig som desperat?


    För att man söker ngt seriöst över nätet...

    Visst de gör många som hänger på dejtingsidor men vet inte känns lite frustrerande samtidigt som allt känns ytligt
Svar på tråden Ska man prova Tinder?