• Anonym (oförstående?)

    Varför exakt drömmer väldigt unga killar om att ha sex med väldigt mycket äldre kvinnor?

    Blir det inte perverst med så stora skillnader? Tror aldrig jag hört någor liknande från unga kvinnor. Vad är catchen?

  • Svar på tråden Varför exakt drömmer väldigt unga killar om att ha sex med väldigt mycket äldre kvinnor?
  • Anonym (younger)

    Så jättevanligt är det nog inte dock. Varför skulle de drömma om skrynkliga och slappa kroppar istället för tajta och lena? 

  • Anonym (oförstående?)
    Anonym (Mia) skrev 2017-08-19 22:49:15 följande:

    Vilka åldrar tänker du på ts?


    Ingen aning, läser bara folks unga killars kontaktannonser härinne. Senast nu en 18 åring som sökte så gammal som möjligt. Annars brukar de syfta på runt 20 år äldre i många fall. Har många kvinnliga vänner som ligger med unga killar mellan varven. Men har aldrig fått höra ur en killes pespektiv, endast damernas:)
  • Anonym (oförstående?)
    Anonym (younger) skrev 2017-08-19 22:46:48 följande:

    Så jättevanligt är det nog inte dock. Varför skulle de drömma om skrynkliga och slappa kroppar istället för tajta och lena? 


    Ja exakt som jag tänker...lena alla dagar i veckan tack;)
  • Anonym (G)
    Anonym (younger) skrev 2017-08-19 22:46:48 följande:
    Så jättevanligt är det nog inte dock. Varför skulle de drömma om skrynkliga och slappa kroppar istället för tajta och lena? 
    Det tror inte jag heller
  • John22

    Det finns skumma böjelser helt enkelt. Vissa vill ha sex med gamla tanter, vissa vill ha sex med hundar, vissa vill ha sex med barn.

    "Unga killar" drömmer inte om att ha sex med gamlingar; ett fåtal individer råkar bara ha den böjelsen.

  • Anonym (Q)

    Jag tror att det helt enkelt är så att det rör sig om killar som inte lyckas få yngre tjejer och inbillar sig att det är lättare att få äldre kvinnor i säng. De sänker sina krav helt enkelt. Många av oss äldre kvinnor sänker dock inte våra.

  • Bullimor

    Förstår inte heller, för inte så längesedan blev jag uppraggad på krogen av min sons barndomsvän.

    Det kändes helt galet, samma unge som jag serverat saft och bullar till när han var liten och lekte med min son.

  • Smecker

    De lider av en inte helt felaktig föreställning att "äldre" kvinnor är enklare att få i säng och kåtare av sig än jämnåriga tjejer. Helst skulle de däremot vilja ha jämnåriga tjejer som är kåta och okomplicerade.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • snuttplutt

    För att det är spännande. Finns många unga tjejer som känner samma med äldre män.

Svar på tråden Varför exakt drömmer väldigt unga killar om att ha sex med väldigt mycket äldre kvinnor?