• Sullulla

    otrohet ....

    Ja fick idag reda på att sambon varit otrogen när vi vänta vårat första barn... ( inne på 3e nu.. ) altså 5 år sedan... ett 20 tal ggr...men en kvinna som han är bästa vän med...

    Jag är helt förkrossad ???? ha sa att d berodde på att vi hade för lite sex...
    Å han säger att han vill gifta sej och att han aldrig ska vara otrogen mer....
    behöver nån å prata med...

  • Svar på tråden otrohet ....
  • Tecum

    1. Gör inget förhastat, låt det sjunka in innan du fattar något beslut. Vänta minst en månad, helst mer.

    2. Gör inte slut bara för att omgivningen föreslår det, eller för att du tror att det förväntas av dig. Han var ett svin, men nyckelordet är "var", inte "svin". Kanske har han ändrat sig och ångrar sina fel. Människor utvecklas över tid.

  • Sullulla

    Fick reda på de sv en slump...
    å att han för nån månad sedan skockat att han längta och önska att hon skulle bli hans älskarinna igen för mysiga stunder i skogen ????

  • Joo3221414

    Eftersom han varit otrogen och fortfarande vill vara det så kommer han aldrig ändra på sig . Lämna kräket eller slösa bort ditt liv på honom.

  • LeyasMamma

    Tycker du ska fundera igenom det ordentligt innan DU fattar ett beslut. Men hade dragit öronen åt mig då han påstår att det hände ett 20tal(?!) ggr? "Okej" om de hade varit EN gång och han direkt fick skamkänslor osv... men 20ggr? Det låter för mig som att han inte kände minsta ånger/skam när han va otrogen och kommer antagligen vara det igen om du väljer att fortsätta med honom. Och att skylla det på en sådan sak som att ni hade för lite sex under första graviditeten är bara skitsnack. Är man en vettig person så gör man inte det bara pga för lite sex under en begränsad period. Lycka till!

  • hivo

    Oj. Nej stanna inte enbart för barnen. Vet att det är svårt men.

    Hur känner du? Kan du acceptera det eller mår du illa osv av tanken?

  • Kurlie

    Han vill ju fortfarande vara otrogen med tanke på det han skickat? Han säger som han gör för du kommit på honom. Vilken jävla sits han satt dig i, gravid och allt.

    Du kommer nog aldrig kunna lita på honom igen och jag hade definitivt lämnat även om det hade varit väldigt jobbigt. Vilket jävla as alltså..

Svar på tråden otrohet ....