• Anonym (Mike)

    Ett scenario - hur skulle du göra?

    Låt säga att din partner framför att hen går igång på att du har sex med andra. Detta är inget alternativ för dig idag men du kan eventuellt mindfucka din partner genom rollspel eller liknande där du får hen att tro att du har haft sex med andra och du "berättar" hur det var så din partner får en lightversion av sin fantasi. Hur skulle du göra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ett scenario - hur skulle du göra?
  • Anonym (alternativ)

    Mindfucket låter ju som en bra kompromiss så länge du själv inte mår dåligt av det.

  • Anonym (Ex)

    Mitt ex tvingade mig att mindfucka, jag mådde pissdåligt av det och skulle aldrig ställa upp på det igen.

  • Mannschaft

    Får man undvika att klippa sig och duscha? För det krävs att man använder sig av karaktärsskådespelande så att rollens trovärdighet på så sätt ökar, om det är så att en själv inte föredrar ha sex med andra.

    Skämt åsido nej, med sådana förutsättningar låter det inte som ett sunt förhållande man hade velat ingå i.


    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Anonym (Mike)
    Anonym (Ex) skrev 2017-08-20 13:06:20 följande:

    Mitt ex tvingade mig att mindfucka, jag mådde pissdåligt av det och skulle aldrig ställa upp på det igen.


    På vilket sätt eller hur kom det sig att du mådde dåligt över det?
  • Nimzay

    Skulle nog kunna tänka mig att jag ställt upp på det första faktiskt. Rollspel och sånt kan säkert vara kul. Och om det även inte precis verkat göra min pojkvän illa, varför inte? :D

  • Anonym (E)

    Nej gud vad tråkigt. Hade jag fått göra det och sen berätta hade det varit het okej, men jag är väldigt dålig på snuskprat och att hitta på sånt själv och det blir mest pinsamt.

  • Anonym (g)

    skulle aldrig vilja vara ihop med någon så pervers person.

  • Anonym (frida)

    Inget jag skulle göra. Jag kan vara okej med om han tänder på något som jag inte vill delta i däremot, så länge det inte går ut över vårt förhållande och han kan acceptera att det aldrig kommer att hända.

  • Anonym (Me)
    Anonym (frida) skrev 2017-08-23 18:52:08 följande:
    Inget jag skulle göra. Jag kan vara okej med om han tänder på något som jag inte vill delta i däremot, så länge det inte går ut över vårt förhållande och han kan acceptera att det aldrig kommer att hända.
    Eller hur
  • KimLinnefeldt

    Rollspel och fantasier är en härlig krydda. Det man fantiserar om har inte så jättemycket med verkligheten att göra. Många kvinnor fantiserar om att bli tagna hårt och ansvarslöst av en okänd man. Men de skulle aldrig vilja bli våldtagna på riktigt, förstås.

    Jag fantiserar gärna i hennes öra, och hon tänder på mina ord eller på att jag blir så tänd.

  • Anonym (Mike)
    Anonym (g) skrev 2017-08-21 21:00:24 följande:

    skulle aldrig vilja vara ihop med någon så pervers person.


    Är man pervers om man går igång på att se sin partner njuta?
  • Anonym (g)
    Anonym (Mike) skrev 2017-08-24 17:18:08 följande:
    Är man pervers om man går igång på att se sin partner njuta?
    Om min partner framfört att han går igång på att jag hade sex med andra...ja, jag hade tagit illa vid mig.
Svar på tråden Ett scenario - hur skulle du göra?