• Anonym (Trådstartaren)

    Män, jag är nyfiken!

    Som kvinna har jag alltid sett till att vara fräsch. Jag ser inget fel i att kunna lukta på sig själv, eller "smaka" på sig själv för att veta vad man "utsätter" sin partner för under oralsex. 
    Jag har börjat funderat över om män någonsin smakar sin egna sperma av samma anledning, för att veta vad de "utsätter" sin partner för vid oralsex och så liksom. Man kan ju inte argumentera med att "men det är ju äckligt" om man ändå tycker på att partnern ska svälja det. 

    Så jag är nyfiken. Män. Har ni någon gång, helt frivilligt och av eget intresse, smakat på er egna sats? Vill förtydliga att jag inte menar en liten puss på munnen efter avsugning eller så, menar att ni haft sperma i munnen for real. 

    Om nej:
    Varför inte? 
    Vill du att partnern ska svälja/ta det i munnen (även om h*n "får" spotta ut det) även om du inte själv inte testat och vet hur det smakar?
    Skulle du kunna tänka dig att testa? Om nej, varför?
    Pussar du på munnen efter att partnern tagit satsen i munnen? Om nej/ja, varför? 

    Om ja:
    Varför? 
    Vill du att partnern ska svälja/ta det i munnen (även om h*n "får" spotta ut det)?
    Var det gott/äckligt? 
    Efter att du testat, tyckte du det var ok att önska att någon annan skulle göra det?
    Svalde du?
    Mådde du illa, fick diarré, halsbränna, etc? 
    Pussar du på munnen efter att partnern tagit satsen i munnen? Om nej/ja, varför?

  • Svar på tråden Män, jag är nyfiken!
  • Anonym (Man)

    Varför?

    För att veta hur en tjej upplever det, annars skulle jag inte vilja "utsätta" nån för det.

    Vill du att partnern ska svälja/ta det i munnen (även om h*n "får" spotta ut det)?

    Ja

    Var det gott/äckligt?

    Smakade rätt smaklöst, lite salt. Lite som rå äggvita.

    Efter att du testat, tyckte du det var ok att önska att någon annan skulle göra det?

    Japp

    Svalde du?

    Japp

    Mådde du illa, fick diarré, halsbränna, etc?

    Nej. Inget.

    Pussar du på munnen efter att partnern tagit satsen i munnen?

    Japp.

  • Rumpfixerad

    Hejsan, nej jag har aldrig smakat min egna spermier, men tvingar inte heller någon att ta min sats i munnen.

    Kramen damen ????

  • Snickarn47

    Ja jag har smakat min egen sats både frivilligt och ofrivilligt (långsprut)

    När jag gjorde det frivilligt så var det med nyfikenhet och upphetsning i sinnet .

    Smaken var inget att tala om , smaklöst nästan .

    Konsistensen var lite upphetsande med tanke på vad det var jag svalde .

    Jag har inte smakat någon annans sperma ännu men hoppas hinna testa innan detta jordelivet upphör .

    Beträffande min sambo så får jag inte bort henne från kuken ibland när jag kommer i hennes mun , hon sväljer allt innan jag ens får ut kuken ur hennes mun .

    Hon tänder på det , bara en gång har hon påtalat att jag smakad annorlunda men inte illa utan mer en ny smak . Vi hade ätit väldigt annorlunda mat dagen innan kanske därför .

    Desdutom smakar min sambos safter underbart så jag slickar ivrigt i mig allt som rinner ur henne när vi har sex .

  • 100kgpappa

    Nu går det ju utmärkt att suga kuk utan att ta satsen i munnen, medans det i princip är omöjligt att slicka fitta utan att samtidigt få en massa fittsaft i ansiktet/munnen. Så i princip borde en tjej som vill ha oralsex också vara beredd att ta satsen i munnen, då det är likvärdigt med att slicka en blöt fitta.

    Dock så är det upp till kvinnan vill ta min sats i munnen om hon vill. Har absolut inga krav, men det är ju trevligt och skönare om hon gör det. Finns ju liksom inget jag kan göra för att påverka smaken på satsen i vilket fall (utom möjligtvis ändra kosten, vissa påstår ju att det kan påverka)

    Provsmakade dock satsen en gång i tonåren, smakade mest lite salt.

  • Anonym (Trådstartaren)
    Anonym (Man) skrev 2017-08-20 20:29:02 följande:

    Varför?

    För att veta hur en tjej upplever det, annars skulle jag inte vilja "utsätta" nån för det.

    Vill du att partnern ska svälja/ta det i munnen (även om h*n "får" spotta ut det)?

    Ja

    Var det gott/äckligt?

    Smakade rätt smaklöst, lite salt. Lite som rå äggvita.

    Efter att du testat, tyckte du det var ok att önska att någon annan skulle göra det?

    Japp

    Svalde du?

    Japp

    Mådde du illa, fick diarré, halsbränna, etc?

    Nej. Inget.

    Pussar du på munnen efter att partnern tagit satsen i munnen?

    Japp.


    Kul att höra att du testat! Tror inte det är helt vanligt? Fastän det egentligen är hur naturligt som helst, på sätt och vis. Tycker definitivt att de som vill att partnern ska göra det bör ha gjort det själv :) 
  • Anonym (Trådstartaren)
    Rumpfixerad skrev 2017-08-20 20:30:04 följande:

    Hejsan, nej jag har aldrig smakat min egna spermier, men tvingar inte heller någon att ta min sats i munnen.

    Kramen damen ????


    Tvinga ska man inte heller göra när det kommer till sex. Men varför inte testa? 
  • Anonym (Trådstartaren)
    Snickarn47 skrev 2017-08-20 20:37:36 följande:

    Ja jag har smakat min egen sats både frivilligt och ofrivilligt (långsprut)

    När jag gjorde det frivilligt så var det med nyfikenhet och upphetsning i sinnet .

    Smaken var inget att tala om , smaklöst nästan .

    Konsistensen var lite upphetsande med tanke på vad det var jag svalde .

    Jag har inte smakat någon annans sperma ännu men hoppas hinna testa innan detta jordelivet upphör .

    Beträffande min sambo så får jag inte bort henne från kuken ibland när jag kommer i hennes mun , hon sväljer allt innan jag ens får ut kuken ur hennes mun .

    Hon tänder på det , bara en gång har hon påtalat att jag smakad annorlunda men inte illa utan mer en ny smak . Vi hade ätit väldigt annorlunda mat dagen innan kanske därför .

    Desdutom smakar min sambos safter underbart så jag slickar ivrigt i mig allt som rinner ur henne när vi har sex .


    Ännu en som provat alltså. Jättebra! Hade fått för mig att många män äcklades av det, vet många som inte ens velat pussas efteråt. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2017-08-20 21:13:09 följande:

    Kul att höra att du testat! Tror inte det är helt vanligt? Fastän det egentligen är hur naturligt som helst, på sätt och vis. Tycker definitivt att de som vill att partnern ska göra det bör ha gjort det själv :) 


    Har ingen aning om hur vanligt det är, inget jag brukar diskutera på fikarasten.... samma princip borde även gälla analsex kan jag tycka.
  • Anonym (klart man testat)

    Ja det har jag det smakar salt inget speciellt det är förmodligen omständigheterna som gör det,En av mina partners hon gillade inte at svälja men hon tog satsen i munnen vilket jag tycker känns väldigt behagligt att hon sedan kröp upp och kysste mig så jag fick hela satsen i munnen var väl bara upphetsande.
    jag tror att det har med hur man känner för kropps vätskor i allmän het.
    Min senaste tjej hade svårt att bara suga även fast jag sa att jag har långt kvar och jag säger till innan osv sett om det var i 69 eller inte.

  • Anonym (Trådstartaren)
    100kgpappa skrev 2017-08-20 20:47:43 följande:

    Nu går det ju utmärkt att suga kuk utan att ta satsen i munnen, medans det i princip är omöjligt att slicka fitta utan att samtidigt få en massa fittsaft i ansiktet/munnen. Så i princip borde en tjej som vill ha oralsex också vara beredd att ta satsen i munnen, då det är likvärdigt med att slicka en blöt fitta.

    Dock så är det upp till kvinnan vill ta min sats i munnen om hon vill. Har absolut inga krav, men det är ju trevligt och skönare om hon gör det. Finns ju liksom inget jag kan göra för att påverka smaken på satsen i vilket fall (utom möjligtvis ändra kosten, vissa påstår ju att det kan påverka)

    Provsmakade dock satsen en gång i tonåren, smakade mest lite salt.


    Ja, det är sant, fast så finns det ju försats också så helt möjligt att slippa satsen om man suger är det ju inte alltid. Tungan ute
    Ett lite komplicerat ämne. Sperma är sperma, dels är det det som bidrar till barnskapandet (nej, det är ju inte barn, jag vet, men det kan kännas konstigt ändå att svälja det) så jag tänker ju lite att det kanske vore mer jämförbart med att svälja ägglossningen, hur vidrigt det än låter.

    Ja vissa säger ju att frukt kan ändra den till det sötare, men vet inte, låter mest som skröna. Men man kanske skulle prova! Smakade det sött och ljuvligt så hade man ju aldrig slutat, haha. 
Svar på tråden Män, jag är nyfiken!