• Snacka

    Vad blev det för skillnad när du gick ner (mer än 10 kg)

    Hej. Vad hände när ni gick ner? Vad blev positivt förutom själva viktnedgången? Något som blev negativt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad blev det för skillnad när du gick ner (mer än 10 kg)
  • Mrs Green

    Jag ser inte alternativen för jag sitter i appen, men det var positivt att det var roligare att köpa kläder och negativt att jag tappade så himla mycket hår (gick ner 22 kg på ett halvår), men det växte ut igen så småningom.

  • Mrs Green
    Mrs Green skrev 2017-08-21 20:16:58 följande:

    Jag ser inte alternativen för jag sitter i appen, men det var positivt att det var roligare att köpa kläder och negativt att jag tappade så himla mycket hår (gick ner 22 kg på ett halvår), men det växte ut igen så småningom.


    Nu kollade jag på webben också så jag såg alternativen :) Så jag får väl säga att jag blev gladare då, pga kläderna, men ledsen pga håret förstås, men det växte ju ut igen så det roliga övervägde Skrattande
  • Anonym (jj)
    Mrs Green skrev 2017-08-21 20:16:58 följande:

    Jag ser inte alternativen för jag sitter i appen, men det var positivt att det var roligare att köpa kläder och negativt att jag tappade så himla mycket hår (gick ner 22 kg på ett halvår), men det växte ut igen så småningom.


    Oj 22 kg. hur fixa du det?
  • Mrs Green
    Anonym (jj) skrev 2017-08-21 20:29:30 följande:
    Oj 22 kg. hur fixa du det?
    5:2 också använde jag Lifesum-appen för att hålla koll på vad jag stoppade i mig på "5-dagarna", och jag gick eller cyklade till jobbet (6-7 km enkel väg) varje dag.
  • Mandel

    Nu är jag en jojobantare av rang och jag kan faktiskt inte säga att det blir någon större skillnad mer än just på själva vikten när jag går ned i vikt.

    Jag är mer än lovligt galen oavsett vad jag väger


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Tjej)

    Slapp börja grina varje gång jag såg mig i spegeln, blev lite gladare och ångest och depression blev bättre. Jag gick ner 15-20 kg.

Svar på tråden Vad blev det för skillnad när du gick ner (mer än 10 kg)