• Anonym (Ts)

    Vill shoppa nya kläder till min tonåring, men hon vill inte ha...

    Dottern behöver nya kläder, jag köper nya till henne, ger henne pengar att köpa nya men hon trivs i sina Jeans och sin luvtröja. Har samma kläder 5 dagar i rad sedan tvättar jag på helgen och sen har hon samma igen. Trosor,strumpor, sport-bh och Linné bytar hon varje dag.

    Någon som har något tips på hur jag får dottern till att byta kläder?

  • Svar på tråden Vill shoppa nya kläder till min tonåring, men hon vill inte ha...
  • Anonym (Ts)
    Meriall skrev 2017-08-21 21:40:33 följande:

    Köp kläder som är liknande de hon har kanske? Om hon gillar dem så mycket.


    Det har jag försök men svårt att hitta det som hon gillar, när hon inte kan hitta det själv. Hon fick mitt Visakort och min kod så hon fick handla vad hon ville och hon hittade inget som passade.
  • Egon den stora

    Hon kanske helt enkelt inte är intresserad av kläder? Är det så viktigt vad hon har på sig så länge det är rent?

  • Colourfulrainbow

    Haha, jag var precis tvärtom. Min mamma hade nog blivit glad om jag hade varit så ointresserad av kläder som din dotter är.

    Har din dotter ett favoritband eller gillar hon harry potter tex? Finns många kläder med bandtryck också finns det harry potter kläder.

Svar på tråden Vill shoppa nya kläder till min tonåring, men hon vill inte ha...