• lindaan

    Fler som tar provera och ska börja med Letrozol?

    Hej!

    Det är så att jag har gått på provera i 7 år till från och till för att få regelbundna menstruationer då jag annars blöder ca 20 dagar av 30 och detta fungerar alldeles utmärkt. De enda problemet är att ÄL är utesluten och skall få träffa gyn i september för att förhoppningsvis få Letrozol!

    Fler som har gått på provera och Letrozol samtidigt eller någon som ska börja med detta? Hur har det isåfall fungerat för er. Tog de lång tid för ett plus?

    Hälsningar en otålig tjej som vill känna av bebis lyckan ????

  • Svar på tråden Fler som tar provera och ska börja med Letrozol?
  • Anonym (Marie__)
    lindaan skrev 2017-08-25 18:25:48 följande:

    Hej!

    Det är så att jag har gått på provera i 7 år till från och till för att få regelbundna menstruationer då jag annars blöder ca 20 dagar av 30 och detta fungerar alldeles utmärkt. De enda problemet är att ÄL är utesluten och skall få träffa gyn i september för att förhoppningsvis få Letrozol!

    Fler som har gått på provera och Letrozol samtidigt eller någon som ska börja med detta? Hur har det isåfall fungerat för er. Tog de lång tid för ett plus?

    Hälsningar en otålig tjej som vill känna av bebis lyckan ????


    Jag undrar precis samma sak? Ska man hoppas på graviditet med Letrozol!? Har PCO med långa och oregelbundna cykler. Ska ta första kuren i december. Vill inte få upp förhoppningarna och sen bli besviken gång på gång...
  • lindaan

    Jag va hos gyn i början av september och fick endast Letrozol som gav resultat efter första resultat så är i vecka 11 nu :) så för mig funkade de toppen! Så se till att få Letrozol så håller jag alla mina tummar och tår!

  • Anonym (Marie__)
    lindaan skrev 2017-11-23 05:58:03 följande:

    Jag va hos gyn i början av september och fick endast Letrozol som gav resultat efter första resultat så är i vecka 11 nu :) så för mig funkade de toppen! Så se till att få Letrozol så håller jag alla mina tummar och tår!


    Grattis! :) Helt fantastiskt!
Svar på tråden Fler som tar provera och ska börja med Letrozol?