• Jshsydhwj

    Drömmar om slagsmål

    Hej! Vet inte om jag la inlägget i rätt kategori men det är så att jag inatt drömde något sjukt som jag aldrig drömt förut. Jag drömde att jag hamnade i slagsmål med en tjej som går i min skola och en annan tjej som jag aldrig har sett förut o vet inte vem det är, vi kallar tjejen som går i min skola för Sara. Iallafall så i drömmen bråkade vi i en shoppingcenter, det var jag och mina två systrar det var i en klänningaffär av nått slag dom stod där och testade klänningar. Av någon konstig anledning så var Sara ungefär lika kort som en vanlig dörrs handtag och lite kortare så min ena syster sa "behöver du någon att bära dig?" Då vart hon arg och så började slagsmålet jag kände styrkan jag hade i drömmen hon hade ingen chans mot min styrka (vill tillägga att jag absolut inte är stark i verkligheten) men jag slog och slog men hon fick aldrig några skador i drömmen skrek hon bara och slog tillbaka men jag fick aldrig ont heller. Drömmen slutade när jag kom på att hon kanske drar i mitt hår och så vaknade jag bara och kände hur mina händer darrade i ca 5 minuter framåt. Har läst överallt men ingen värkar ha haft en liknande dröm som jag (vill även tillägga att Sara och hennes gäng har bråkat med mig i väekligheten flera gånger men det har aldrig varit en slagsmål. Ops. Kom nyss på när jag kontrolläste att i drömmen så hjälpte inte kassan till hon varken kollade eller sa något så av någon konstig anledning så sa jag till henne på engelska dessutom "aren't u going to help us?" Alltså "ska du inte hjälpa oss" oså vaknade jag! Tacksam för drömförtydling

Svar på tråden Drömmar om slagsmål