• Anonym (Om du finns, skriv)

    Finns det tjejer som blivit nekade ligg av killar?

    För att killarna inte ansett tjejerna ifråga vara attraktiva, osv.

  • Svar på tråden Finns det tjejer som blivit nekade ligg av killar?
  • Anonym (Japp)

    Jag har såkallad bullfitta, inte av fettansamling på venusberget utan lite större blygdben. Fick lära mig av en tinderdejt att fittan ska vara platt för att ses som attraktiv. Han avböjde sex efter en känn i trosorna och gav denna förklaring för att sedan dra härifrån. Jag kände/känner mig väldigt kränkt och har faktiskt inte haft sex sen dess - tre månader sen nu. Vet inte hur jag ska få bort tankarna om att jag är annorlunda och oattraktiv. Hoppas du inte blivit nekad på lika brutalt sätt som mig. Har inget bra råd att ge isåfall..

  • Anonym (well)

    Jag har blivit nekad flera gånger, av tre olika killar om jag minns rätt. Alla dessa tre sa att de kämpade med att läka efter tidigare förhållanden, en sa att han inte ville ha tillfälliga ligg utan väntade på den rätta... :))

    Ja, inte vet jag om de ljög för att de inte tyckte jag var attraktiv. Min nuvarande trodde inte sina öron när han hörde detta.

  • Anonym (well)
    Anonym (Japp) skrev 2017-08-27 03:00:10 följande:

    Jag har såkallad bullfitta, inte av fettansamling på venusberget utan lite större blygdben. Fick lära mig av en tinderdejt att fittan ska vara platt för att ses som attraktiv. Han avböjde sex efter en känn i trosorna och gav denna förklaring för att sedan dra härifrån. Jag kände/känner mig väldigt kränkt och har faktiskt inte haft sex sen dess - tre månader sen nu. Vet inte hur jag ska få bort tankarna om att jag är annorlunda och oattraktiv. Hoppas du inte blivit nekad på lika brutalt sätt som mig. Har inget bra råd att ge isåfall..


    Fan vad elakt, rent ut sagt!
  • Anonym (en av 10000 ;))

    Jag har sjäv upplevt det med mina egna ögon att en tjej inte får ligga, alltså. EN gång det var många år sedan men det kan ju bero på att tjejen är och var överviktig killen var vältränad. Annars har jag aldrig hört eller sett det..

  • Anonym (Tjej)

    En gång blev jag nekad att ligga av en kille här från FL , han tyckte vi skulle va vänner istället . Enda gången i mitt liv jag blitt nobbad , har fortfarande svårt att släppa det .

  • Anonym (?)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-08-27 07:26:10 följande:

    En gång blev jag nekad att ligga av en kille här från FL , han tyckte vi skulle va vänner istället . Enda gången i mitt liv jag blitt nobbad , har fortfarande svårt att släppa det .


    Svårt att släppa att du blivit nobbad en enda gång?

    Är kille som blivit nobbad ett åttiotal gånger och aldrig fått ett ja. Bara nyfiken på hur du känt dig i det läget.
  • Anonym (Done that)

    Jag sa nej till en tjej som jag var jävligt kåt på för att det inte var rätt då hon skulle gifta sig någon månad senare.

    När känslorna lugnat sig för oss båda kunde vi skämta om det som det bästa sex vi inte haft.

  • 100kgpappa

    Jag har nekat nån gång för att jag inte var attraherad av tjejen i fråga.

    Nu nekar jag i regel för att jag är i ett förhållande, men det vet ju inte den som stött på mig om, så hon kan ju uppfatta det som att jag inte fann henne attraktiv.

    Men vet tjejer som har väldigt svårt att hantera ett nekande. Var ihop med en tjej i min ungdom som aldrig skulle ragga på en kille, för hon skulle inte kunna hantera ett nej sa hon...och jag tror inte hon är ensam om att tänka så.

  • John22

    Har nekat flertalet. I mina yngre dagar för att de inte var tillräckligt snygga och på senare år eftersom jag har partner.
    Jag har dock aldrig gjort det på ett elakt sätt. Jag har själv blivit nobbad många gånger, men alltid på ett schysst sätt.

Svar på tråden Finns det tjejer som blivit nekade ligg av killar?