• Linda2barnsmamma

    Bf 20 - 30 feb - 2018

    Hej.

    Nu finns det många trådar men blir så väldigt många i dessa grupper.

    Själv har jag inte Facebook så jag kommer stanna på familjeliv. Kul om det finns någon mer med dessa datum och som stannar här på familjeliv :)

    Har två flickor födda 2010 och 2011. Så detta blir lite av en sladdis :) både nervös och förväntansfull. 

    Jag är i v 15 ( 14+1 ) . Bf 25 februari . 

    Följ med och dela tankar och krämpor ;)

    Glömde lägga till anonyma svar

  • Svar på tråden Bf 20 - 30 feb - 2018
  • Johanna88m

    Hejsan.

    Kunde inte låta bli att skriva, du är beräknad tills den 25 februari, jag ska ha dagen efter dig????

    Har magen börjat träda fram eller du nojar minst lika mycket dom jag? ????

  • Linda2barnsmamma
    Johanna88m skrev 2017-08-30 11:19:49 följande:

    Hejsan.

    Kunde inte låta bli att skriva, du är beräknad tills den 25 februari, jag ska ha dagen efter dig????

    Har magen börjat träda fram eller du nojar minst lika mycket dom jag? ????


    Hej..

    Ja ja känner o ser ut att va i 6 månaden.. Haha. Fick köpa en storlek större i kläderna redan i v 10. Men det är ju 3e barnet oxå. Vet inte om det kan bero på det :)

    Ja blir mer och mer nervös för varje barn. Usch. Och ömt och stramt hela tiden.. foglossning , illamående och huvudvärk dagligen...

    Du då?
  • Vargen070918

    Hej,

    jag tänkte höra om jag får hänga på trots BF 1 mars?

    Mina två tidigare barn har kommit innan BF så jag tror (hoppas) att även denna lilla parvel vill dyka upp innan dvs i slutet av februari :)

  • Linda2barnsmamma
    Vargen070918 skrev 2017-08-30 13:51:51 följande:

    Hej,

    jag tänkte höra om jag får hänga på trots BF 1 mars?

    Mina två tidigare barn har kommit innan BF så jag tror (hoppas) att även denna lilla parvel vill dyka upp innan dvs i slutet av februari :)


    Hej.

    Absolut. :) välkommen. Hur mår du ?
  • Vargen070918
    Linda2barnsmamma skrev 2017-08-30 14:08:09 följande:
    Hej.

    Absolut. :) välkommen. Hur mår du ?
    Nu mår jag bra :)
    Jag hade det lite jobbigt med illamående och trötthet mellan v.6 och 10-11 men nu är mest tröttheten (och en del huvudvärk) kvar även om jag är piggare än då.

    Lite rädd att jag börjar känna av fogarna men försöker att inte tänka för mkt på det.

    Jobbigast tycker jag är att inga kläder sitter bra eller passar längre. Har fått köpa trikåkjolar för att kunna gå till jobbet i annat än pyjamas ;)
  • Sannapee

    Hej!

    Jag är beräknad med mitt första barn den 24/1, magen börjar äntligen synas liiiite. Hittills har jag mått oförskämt bra, väldigt trött hela tiden bara. Hur går det för er med allt? Har ni börjat planera mycket? :)

  • Sofiamy

    hittade in här, har BF antingen den 28/2 eller 1/3 men tänkte att det kunde kanske räknas, det är ju inte så att februari någonsin har 30 dagar :)

  • Linda2barnsmamma
    Vargen070918 skrev 2017-08-30 15:14:34 följande:

    Nu mår jag bra :)

    Jag hade det lite jobbigt med illamående och trötthet mellan v.6 och 10-11 men nu är mest tröttheten (och en del huvudvärk) kvar även om jag är piggare än då.

    Lite rädd att jag börjar känna av fogarna men försöker att inte tänka för mkt på det.

    Jobbigast tycker jag är att inga kläder sitter bra eller passar längre. Har fått köpa trikåkjolar för att kunna gå till jobbet i annat än pyjamas ;)


    Hehe ja de där med huvudvärk känner ja igen.. har det var o varannan dag.. usch.

    Ja just nu har jag mest problem med fogarna o att ligamentsmärtor kommer o går så ja går dubbelvikt vissa dagar. Hehe . Men de e mest om ja reser mig hastigt eller nyser/hostar.

    Åkte ju på infektion i luftvägarna häromdan så hostar gör ja hela tiden just nu...

    Haha ja de kan ju va lite bekvämt med nått annat en pyjamas... kanske inte så populärt att komma till jobbet i nattkläderna ;)
Svar på tråden Bf 20 - 30 feb - 2018