• Anonym (?)

    Hur går en exakt till med en One night stand?

    Hur går en exakt till med en One night stand?
    Har aldrig själv haft det förut..

  • Svar på tråden Hur går en exakt till med en One night stand?
  • Anonym (Johanna)

    Jag har haft ett. Var inte planerat att det skulle bli så, i alla fall inte från min sida.

    Träffade en fin kille ute, jag var full och han visade intresse. Vi satt och pratade på uteserveringen, och han bjöd på dricka.

    Sen efter några timmar frågade han mig om jag ville följa med honom hem, han bodde i närheten.

    Jag var intresserad och gjorde det. Hemma hos honom blev det sex.

    Sen var han väldigt sval och ointresserad.

    Hörde av mig senare i veckan, då sa han att han inte ville ses mer, att vi inte "klickade".

  • Anonym (??)
    Anonym (?) skrev 2017-09-01 16:46:14 följande:

    Hur går en exakt till med en One night stand?
    Har aldrig själv haft det förut..


     Man möter nån på fest, på krogen etc, tycke uppstår, man går hem till den ena och har sex, skiljs åt. slut
  • Anonym (?)

    oki. Men hur går sexsnacket till?
    Det kan inte vara så att man frågar direkt efter sex eller hur?

  • Anonym (??)
    Anonym (?) skrev 2017-09-01 17:10:25 följande:

    oki. Men hur går sexsnacket till?
    Det kan inte vara så att man frågar direkt efter sex eller hur?


     Det bygger ju på att båda får lite feeling, det är väl inget direkt man kan planera. 

    Man snackar, kanske dansar, kanske tar en drink, sen är det någon som sätter in stöten liksom 
  • Anonym (S)
    Anonym (?) skrev 2017-09-01 17:10:25 följande:

    oki. Men hur går sexsnacket till?
    Det kan inte vara så att man frågar direkt efter sex eller hur?


    Hur långt är ett snöre? Det finns nog lika många möjligheter som det finns personer som är villiga att ha ett engångsligg. 
    Folk är väl olika! 

  • Carambolan

    Vill du inte vara för het på gröten så kan "vill du följa med hem till mig och se en film / ta en kopp te / få lite massage" vara uppenbara kodord för sex efter en kvälls krogflirtande.

  • Anonym (BenHur)
    Anonym (?) skrev 2017-09-01 17:10:25 följande:

    oki. Men hur går sexsnacket till?

    Det kan inte vara så att man frågar direkt efter sex eller hur?


    Ett tips är ju att vänta med att dra ner brallorna tills man kommit hem annars finns risken att man blir utslängd från krogen.
  • Anonym (engångsartikel)

    Har alltid varit av kategorin att jag helst inte ägnar mig åt ons alls, även om det förekommit i min ungdom. Men oftast har det inte varit med intentionen att det skulle bli ett sådant för FÅ människor är så heta att jag bara MÅSTE ha sex med dem NU direkt liksom! Oftast har det varit med personer jag sett ute och liksom haft ett span på under en tid. Till slut har man hamnat hemma hos nån på efterfest och då har det smällt till, oftast runt kl 3 stängningsdax;) Eller så har jag nätdejtat nån och efter en tid bestämt träff för sex och så har dte varit ganska uppenbart redan från början att det inte skulle bli annat. På det viset är nätet betydligt bättre eftersom man kan bestämma  förväg. Däremot är verkligheten betydligt bättre för att man kan känna kemin direkt och spana in personen på håll innan man slår till. Det hela bygger ju på starkt fysisk attraktion, att man faller varandra i smaken och ätt båda är sugna på sex. Kanske dansar lite, nuddar vid varann, får feel.

    Men de tråkigaste ons:en är de där man gärna velat träffas igen och de andra inte vill mer efter sex vilket ju då blir ett ofrivilligt ons. Sådant har jag råkat ut för en del...varför jag nu undviker sex om jag inte redan har lärt känna nån och gillar personen djupare.

  • Anonym (BenHur)
    Anonym (engångsartikel) skrev 2017-09-01 18:45:34 följande:

    Har alltid varit av kategorin att jag helst inte ägnar mig åt ons alls, även om det förekommit i min ungdom. Men oftast har det inte varit med intentionen att det skulle bli ett sådant för FÅ människor är så heta att jag bara MÅSTE ha sex med dem NU direkt liksom! Oftast har det varit med personer jag sett ute och liksom haft ett span på under en tid. Till slut har man hamnat hemma hos nån på efterfest och då har det smällt till, oftast runt kl 3 stängningsdax;) Eller så har jag nätdejtat nån och efter en tid bestämt träff för sex och så har dte varit ganska uppenbart redan från början att det inte skulle bli annat. På det viset är nätet betydligt bättre eftersom man kan bestämma  förväg. Däremot är verkligheten betydligt bättre för att man kan känna kemin direkt och spana in personen på håll innan man slår till. Det hela bygger ju på starkt fysisk attraktion, att man faller varandra i smaken och ätt båda är sugna på sex. Kanske dansar lite, nuddar vid varann, får feel.

    Men de tråkigaste ons:en är de där man gärna velat träffas igen och de andra inte vill mer efter sex vilket ju då blir ett ofrivilligt ons. Sådant har jag råkat ut för en del...varför jag nu undviker sex om jag inte redan har lärt känna nån och gillar personen djupare.


    Shit va genomtänkt, jag väljer ons för att det är skönare än att runka :)
  • Anonym (engångsartikel)
    Anonym (BenHur) skrev 2017-09-01 19:23:05 följande:
    Shit va genomtänkt, jag väljer ons för att det är skönare än att runka :)
    Jag väljer inte ons överhuvustaget för att sex med en främling ger mig mer än att onanera på lång väg. Däremot gillar jag att flirta och att ha en massa spänning och åtrå som flödar mellan tvp personer;) Det slår onani tusenfalt!
  • Anonym (BenHur)
    Anonym (engångsartikel) skrev 2017-09-01 19:30:13 följande:

    Jag väljer inte ons överhuvustaget för att sex med en främling ger mig mer än att onanera på lång väg. Däremot gillar jag att flirta och att ha en massa spänning och åtrå som flödar mellan tvp personer;) Det slår onani tusenfalt!


    Vi killar är enklare varelser :)
  • Anonym (engångsartikel)
    Anonym (BenHur) skrev 2017-09-01 19:36:50 följande:
    Vi killar är enklare varelser :)
    Ja inte så spännande för oss kvinnor varför vi hellre låter bli och ägnar oss åt onani:P
  • Jajaq

    Haha, vilken kul fråga :) ett ons blir ju liksom bara.

    Jag har haft ett antal när jag var ung. Oftast träffade man nån snygging på ett uteställe, båda var fulla, vi dansade kanske, pratade lite. Tycke uppstod. Vi lämnade stället tillsammans, hånglade i nån gränd, gick hem till en av oss.

    Väl där hade vi sex, ibland trevligt ibland intetsägande.

    På natten eller morgonen gick han eller jag hem - beroende på vem man varit hos.

    Ibland sågs man igen ute och gjorde om proceduren, men det blev aldrig nåt förhållande. Ibland såg man aldrig mer.

  • Anonym (3)

    Har haft tre ONS. Första var en kille jag träffade ute, vi hade sex i en trappuppgång. Han kom på tre sekunder så räknar det knappt dock. Jag visste vem han var sedan tidigare då han var bror till en bekant till mig. Har aldrig haft kontakt efter det.

    Den andre skulle sova hos mig efter utgång för att han inte hade skjuts hem och han bodde på landet. Han hade gått i mitt ex klass på gymnasiet så vi visste vilka varandra var. Han skulle sova på golvet egentligen men hamnade i sängen. Vi hade sex till och från under ett år, kanske tio gånger.

    Den tredje träffade jag på ett uteställe när jag bodde utomlands. Min kompis som jag skulle sova hos hade träffat en kille som hon följde med hem (de gifte sig några år senare) så jag följde med den här killen hem. Huset var stort men inga möbler förutom en säng, han skulle tydligen flytta dagen efter. Vi hade sex och sen gick jag därifrån klockan fem på morgonen. Hördes aldrig igen, kommer inte ihåg vad han heter eller hur han såg ut.

  • Anonym (BenHur)
    Anonym (engångsartikel) skrev 2017-09-01 19:42:21 följande:
    Ja inte så spännande för oss kvinnor varför vi hellre låter bli och ägnar oss åt onani:P
    Och vi enkla män lämnar gladeligen över komplicerade kvinnor till lika komplicerade män och skaffar oss ett okomplicerat ONS, win-win för alla
Svar på tråden Hur går en exakt till med en One night stand?