• Crimson_Butterfly

    Mens eller Avslag?

    Det har nu gåt 6+ veckor sedan förlosningen, hade en bra förlosning fick dock klippa och anvönda sugklocka men behövde bara sy ca 5 stygn och allt såg bra ut. Hade sedan avslag som försvan för ca två veckorsedan. Fick i går en ricklig blödning så tänkte att det är nog mensen som kommit igång. Men i morse hade jag blöt igenom lackan + handuk inget konstigt med det, gjorde det för i tonåren. Men när jag gick på to några timmar efter kom det en stor klump blod och jag måste byta binda ca varje halvtimme/timme har aldrig blöt så mycket förut vid mens. Så därför blev jag lite fundersam om det är mensen, kan avslaget komma tillbaka efter två veckor eller kan det vara något annat som är fel? Har inte ont eller mensverk, Jag ammar inte, ska på efterkontroll om ca tre veckor.

    Det är så typiskt att det skulle komma nu, ska i väg på 30 års kalas om någon timme, + sitta på buss dit ca en timma, inte kul får hoppas det inte hinner blöda igenom innan man kommer fram. Ska ha klänning och läggings så tar nog med ett par extrs leggings för säkerhets skull förhopningsvis ska klänningen klara sig om det skulle blöda igeonm.

Svar på tråden Mens eller Avslag?