• Smultron93

    "Fotografer!" Vart samlar ni era bilder?

    Ni som älskar att ta bilder vad använder ni er av för att samla/visa dessa. Vad för bra (gratis) portfoliosidor finns det på nätet? Jag är inte ute efter något bloggliknande då jag inte gillar att skriva längre inlägg. Vill liksom ha bilderna uppradade (typ som Instagrams layout!)

  • Svar på tråden "Fotografer!" Vart samlar ni era bilder?
  • Anonym (gratis =()

    En av dem saker som folk som arbetar med bilder lär sig väldigt tidigt i denna tid är att gratis inte alltid är gott. Då du inte har ett kundförhållande finns inga garantier. Om du bara visste hur många förkrossade människor jag pratat med som förlorat:
    barnåren
    djuren som inte lever
    familjemedlemmar som inte lever
    osv. osv

    Se till att du använder dig av något där du får kundstatus, något du betalar för och någon således tar ett ansvar. Mitt råd...

  • NELJ

    Pixabay. Inte så mycket för att visa upp som för att dela men det går att amvända i marknadsföringssyfte också.

  • Anonym (badanka)
    Stressless Photography skrev 2017-11-14 00:48:30 följande:

    Jag kör eget.


    Eget vad?
  • Olof67

    Jag använder imgur för att samla mina bilder, tycker det passar bra och det går att länka direkt till bilderna om man vill inkludera de i blogginlägg och kommentarer. 

    Men om det gäller kommersiella/personliga bilder som du äger så håller jag nog med 


    Anonym (gratis =() skrev 2017-09-05 23:18:24 följande:

    En av dem saker som folk som arbetar med bilder lär sig väldigt tidigt i denna tid är att gratis inte alltid är gott. Då du inte har ett kundförhållande finns inga garantier. Om du bara visste hur många förkrossade människor jag pratat med som förlorat:
    barnåren
    djuren som inte lever
    familjemedlemmar som inte lever
    osv. osv

    Se till att du använder dig av något där du får kundstatus, något du betalar för och någon således tar ett ansvar. Mitt råd...


Svar på tråden "Fotografer!" Vart samlar ni era bilder?