• Anonym (Drunk­nar)
    Äldre 3 Sep 17:13
    39506 visningar
    88 svar
    88
    39506

    Stora sprut

    Jag är 24 år och har nyligen träffat en kille som jag är tillsammans med. Jättekär och allt är frid och fröjd.

    Nu till problemet. När han kommer så sprutar han vääääldigt mycket. Jag har inget emot sperma, men detta är lite väl mycket. Hur ska jag säga det till honom? Det är ju inget han kan hjälpa. Detta kan ju inte vara vanligt heller. Hur kommer det sig att han sprutar så mycket? Han har stor pung och är välutrustad, men det kanske inte har någon betydelse.

  • Svar på tråden Stora sprut
  • Anonym (Silen­ce is golden­...)
    Äldre 3 Sep 18:10
    #1

    Skulle känna mig lyckligt lottad om jag vore du..hehe. Men okej, du upplever det som ett problem. Men som du säger, han kan ju inte göra nåt åt det, så då är det nog ingen mening att säga nåt.. då kanske han bara blir osäker på sig själv m.m.

    Det du kan göra är ju att försöka påverka var han ska komma, så att säga... dvs i dig/på dig/ vad som nu verkar mest praktiskt, för dig. Om du t.ex. tycker det är mest praktiskt att få det "på" dig istället för inuti, så kan du säkert påverka honom genom att säga: jag gillar så mycket att se när du kommer på mage/ bröst/ (eller nåt sånt)... så blir han säkert uppmuntrad att göra som du vill. (Lättare att torka bort kladd utanpå kroppen.. hehe).

  • Anonym (Silen­ce is golden­...)
    Äldre 3 Sep 18:10
    #2

    Skulle känna mig lyckligt lottad om jag vore du..hehe. Men okej, du upplever det som ett problem. Men som du säger, han kan ju inte göra nåt åt det, så då är det nog ingen mening att säga nåt.. då kanske han bara blir osäker på sig själv m.m.

    Det du kan göra är ju att försöka påverka var han ska komma, så att säga... dvs i dig/på dig/ vad som nu verkar mest praktiskt, för dig. Om du t.ex. tycker det är mest praktiskt att få det "på" dig istället för inuti, så kan du säkert påverka honom genom att säga: jag gillar så mycket att se när du kommer på mage/ bröst/ (eller nåt sånt)... så blir han säkert uppmuntrad att göra som du vill. (Lättare att torka bort kladd utanpå kroppen.. hehe).

  • Äldre 3 Sep 18:34
    #3

    Du kan ju inte gärna be honom spruta mindre. Antar att ni kör med avbrutet samlag och att han sprutar på dig? Är det verkligen ett problem om det kommer 0,5 eller 3 msk då?

    Är ditt problem oralt så är det väl bara att låta det rinna ut ur munnen eller runka honom den sista biten?

    Jag förstår inte problemet faktiskt.

  • Äldre 3 Sep 18:56
    #4
    +2
    Anonym (Drunknar) skrev 2017-09-03 17:13:39 följande:
    Jag är 24 år och har nyligen träffat en kille som jag är tillsammans med. Jättekär och allt är frid och fröjd.

    Nu till problemet. När han kommer så sprutar han vääääldigt mycket. Jag har inget emot sperma, men detta är lite väl mycket. Hur ska jag säga det till honom? Det är ju inget han kan hjälpa. Detta kan ju inte vara vanligt heller. Hur kommer det sig att han sprutar så mycket? Han har stor pung och är välutrustad, men det kanske inte har någon betydelse.
    Vaddå "Hur ska jag säga det till honom?" naturligtvis ska du inte säga något alls! Sådant man inte kan påverka omnämner man bara i positiva ordalag. Allt annat är ganska rövhåligt. 
    Sen blir det ju mindre om han kommit många gånger nyligen. 

    En del kommer mer och andra mindre, har inte sett något samband med storlek på utrustning. Själv föredrar jag om det är mycket och högt tryck. 
  • Anonym (Man)
    Äldre 3 Sep 19:44
    #5

    Om man tömmer ofta så får jag i alla fall klart mindre sats. Träffas ni sällan och han går och sparar sig mellan tillfällena så kanske det blir väldigt mycket?

  • Anonym (Drunk­nar) Trådstartaren
    Äldre 3 Sep 19:46
    #6
    Anonym (Silence is golden...) skrev 2017-09-03 18:10:56 följande:

    Skulle känna mig lyckligt lottad om jag vore du..hehe. Men okej, du upplever det som ett problem. Men som du säger, han kan ju inte göra nåt åt det, så då är det nog ingen mening att säga nåt.. då kanske han bara blir osäker på sig själv m.m.

    Det du kan göra är ju att försöka påverka var han ska komma, så att säga... dvs i dig/på dig/ vad som nu verkar mest praktiskt, för dig. Om du t.ex. tycker det är mest praktiskt att få det "på" dig istället för inuti, så kan du säkert påverka honom genom att säga: jag gillar så mycket att se när du kommer på mage/ bröst/ (eller nåt sånt)... så blir han säkert uppmuntrad att göra som du vill. (Lättare att torka bort kladd utanpå kroppen.. hehe).


    Alltså jag gillar också sprut, men som sagt, det här är för mycket för min smak /: Visste faktiskt inte ens att vissa tände på mycket sperma, (låter som att du gör det).

    Problemet är att vi snackade mycket sex innan vi blev tillsammans och då sa jag ju att jag gillade sprut i ansiktet och i munnen.
  • Anonym (Drunk­nar) Trådstartaren
    Äldre 3 Sep 19:48
    #7
    MrFlex skrev 2017-09-03 18:34:03 följande:

    Du kan ju inte gärna be honom spruta mindre. Antar att ni kör med avbrutet samlag och att han sprutar på dig? Är det verkligen ett problem om det kommer 0,5 eller 3 msk då?

    Är ditt problem oralt så är det väl bara att låta det rinna ut ur munnen eller runka honom den sista biten?

    Jag förstår inte problemet faktiskt.


    Skämtar du med mig eller?? 3 msk anser inte jag som ett jätte onormalt sprut. Det här är snarare 1dl. Nä, men det är bra mycket mer än 3msk och jag hade inte startat den här tråden om det handlade om 3msk sperma.
  • Anonym (Drunk­nar) Trådstartaren
    Äldre 3 Sep 19:50
    #8
    Tusselina skrev 2017-09-03 18:56:06 följande:

    Vaddå "Hur ska jag säga det till honom?" naturligtvis ska du inte säga något alls! Sådant man inte kan påverka omnämner man bara i positiva ordalag. Allt annat är ganska rövhåligt. 

    Sen blir det ju mindre om han kommit många gånger nyligen. 

    En del kommer mer och andra mindre, har inte sett något samband med storlek på utrustning. Själv föredrar jag om det är mycket och högt tryck. 


    Högt tryck och mycket minst sagt. Men såklart jag måste säga någonting då jag tycker det är alldeles för mycket. Men vad??
  • Anonym (Ordst­äv.)
    Äldre 3 Sep 19:52
    #9
    +1
    Anonym (Drunknar) skrev 2017-09-03 19:46:27 följande:

    Problemet är att vi snackade mycket sex innan vi blev tillsammans och då sa jag ju att jag gillade sprut i ansiktet och i munnen.


    Den som gapar efter mycket...
  • Anonym (Paras­oll)
    Äldre 3 Sep 19:57
    #10
    Anonym (Ordstäv.) skrev 2017-09-03 19:52:24 följande:
    Den som gapar efter mycket...
    Haha. :  )
Svar på tråden Stora sprut