• Mykkala

    Spökstreck med cleablue?

    Hej! Jag har testat mig som en galning i några månader, men är det bara jag som fått spökstreck med clearblue?? Eller är det vanligt? Blir så förvirrad varje gång jag ser en hint till streck och tänket samtidigt att äntligen tog det! Men nej, sen kommer mensen..

    tog idag detta test, men blir nu väldigt tveksam på om det är spökstreck eller ej. (Det enda som fanns på Apoteket var detta clearblue.. så ska bojkotta det!)

  • Svar på tråden Spökstreck med cleablue?
  • Anonym (Lll)

    [quote=77987388][quote-nick]Mykkala skrev 2017-09-05 05:49:42 följande:[/quote-nick][/quote]

    Spök på cb är väldigt vanliga tyvärr. Ser ut att vara fabrikationsfel på testet oxå men tanke på all utfluten färg i testrutan.

  • Anonym (billiga)

    Jag tycker clearblue är vanskliga att använda tidigt, har fått sådär och både varit gravid och inte. Jag köper alltid på "billiga tester" på nätet, tycker deras är jättebra, deras testa tidigt både stavar och stickor. Clearblue känns tryggare med digital och när man passerat BIM.

  • Mykkala

    Tog ett nytt, Apotekets tidiga och det verkar också ge ett svagt streck! Dock väldigt svagt!

    Och inte på morgonurinet. Men är dom också vanliga att ge spökstreck? Är på bim -2 nu!

  • Anonym (billiga)
    Mykkala skrev 2017-09-05 13:01:28 följande:

    Tog ett nytt, Apotekets tidiga och det verkar också ge ett svagt streck! Dock väldigt svagt!

    Och inte på morgonurinet. Men är dom också vanliga att ge spökstreck? Är på bim -2 nu!


    Oh visa bild!
  • Lillatjejen1992
    Mykkala skrev 2017-09-05 14:38:12 följande:

    Syns ju såklart jätte dåligt på bild!

    Men tog ett cb digitalt och det visade neg..


    Du kanske har för lågt hcg för att digitalt ska visa :)
    Kämpat för plusset sedan juli-16. Påbörjar utredning sept-17.
  • Anonym (billiga)

    Tycker mig se streck där!

    Digital har alltid visat på eller efter bim för mig. Händer väldigt mkt med jag på två dagar, fördubblas.

  • Mykkala

    JAg blir ju knäpp på detta! Jäkla cb och visa neg, förstöra glädjen!

    Men får vänta två dagar till bim och ta ett nytt då.

  • Anonym (billiga)
    Mykkala skrev 2017-09-05 16:28:13 följande:

    JAg blir ju knäpp på detta! Jäkla cb och visa neg, förstöra glädjen!

    Men får vänta två dagar till bim och ta ett nytt då.


    Tror det skulle va stor skillnad med detta sista test imorgon med morgonurin. Håller tummarna!
  • Mykkala

    Tog 4 olika test igår, Alla visade positivt, svagt Pos, utom cb digital.

    tog ett från Apoteket idag och det visade svagt pos! Nästan svagare än dom andra.

    Vad är det här? Blir tokig.

    Blir ju tveksam nu om jag ens är gravid..

  • Anonym (Spökstreck)

    Jag skulle rekommendera att undvika CB överhuvudtaget! Har själv fått supertydliga streck (blå, normalbreda) på dem när jag inte varit gravid. Har testat samma urin på flera andra test och de har varit blanka. Detta har alltså hänt flera ggr. Och har läst att många andra varit med om samma.

    Däremot om du fått svagt positivt på flera andra test så låter det lovande tycker jag! :)

  • Lillatjejen1992

    Fått spök 2 dagar i rad med babyplans testa tidigt xS .. Sjukt irriterande !


    Kämpat för plusset sedan juli-16. Påbörjar utredning sept-17.
  • Mykkala

    Dessa spökstreck, blir tokig på dom!

    Jag tog som sagt 4 test igår, 3 positiva 1 negativt.

    Tog ett imorse och det vara mycket svagare plus ( mannen såg det inte) tog ett på kvinnokliniken och det var neg.

    Bim imorgon. Vet inte vad jag ska tro längre, testat olika varje gång.

    Ger snart upp, väntar bara på att mensen ska komma nu.

  • Anonym (Anonymus)

    Hej.. Var ett tag sen men undrar bara om du var gravid med det cb early med streck o färgrester?

  • Mykkala

    Hej! Var inte gravid med detta test! Var nog antingen väldigt tidigt missfall med tanke på alla positiva eller bara negativt.

  • Anonym (Nån)

    Varför ser man inga bilder i äldre trådar?

    Hur gick det för ts?

Svar på tråden Spökstreck med cleablue?