• Anonym (Kille­n)
    Äldre 7 Sep 23:30
    3862 visningar
    6 svar
    6
    3862

    Sex med kläder på

    Finns det tjejer som gillar att ha sex med kläder på sig? Ja alltså trosorna av eller åt sidan så kuken kommer in. Typ kjol eller klänning utan trosor och mannen med kuken ut ur gylfen eller byxorna i knäväcken.

    Lets hear!

  • Svar på tråden Sex med kläder på
  • Anonym (Skjor­ta)
    Äldre 9 Sep 16:19
    #1

    Ja tack gärna. Män är extra heta när de har uppknäppt skjorta och ner dragen gylf i finbyxorna...

  • ttr
    Äldre 9 Sep 16:22
    #2
    +1

    Finns det tjejer som inte tycker om sånt?

  • Äldre 9 Sep 16:42
    #3
    ttr skrev 2017-09-09 16:22:03 följande:

    Finns det tjejer som inte tycker om sånt?


    Ja det finns det verkligen. Undertecknad tex. ;)Kan inte tänka mig något mer avtändande än en kuk som sticker fram ur en gylf eller byxorna i knävecken .Huva.... Naket tack när jag ska ha sex.
    Goodness me
  • ttr
    Äldre 9 Sep 16:49
    #4

    Just tänka - håller jag med)) Jag börjar skratta direkt)) Men när man inte hinner tänka utan att saker bara händer - det är ganska skönt faktiskt))

  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 11 Sep 22:14
    #5
    ttr skrev 2017-09-09 16:49:52 följande:

    Just tänka - håller jag med)) Jag börjar skratta direkt)) Men när man inte hinner tänka utan att saker bara händer - det är ganska skönt faktiskt))


    Skönt? Är det skönt när pitten åker in i klittöppningen? :)
  • Anonym (Snabb­a puckar­)
    Äldre 11 Sep 22:21
    #6

    Haha, nej jag fantiserar väl aldrig om det. Men det har hänt ofta, för när vi får lust så går det ibland så fort så varför bemöda sig med att få av allt? Räcker att få av så mycket att man kan röra sig relativt obehindrat... fast han har i och för sig dragit sönder några par strumpbyxor för att komma åt att dra mina trosor åt sidan. Det är jag inte särskilt ledsen för heller, tror han gillar synen av min kjol precis ovanför stjärten liksom? Svårt att förklara kanske. Men han brukar dra upp den så han precis ser skinkorna..

Svar på tråden Sex med kläder på