• Anonym (Hjälp snälla­)
    Äldre 10 Sep 01:04
    3966 visningar
    17 svar
    17
    3966

    Han blev arg när jag inte kunde komma över till honom på kvällen? Har jag överbeskyddande föräldrar eller borde jag bara åka?

    En kille jag har intresse för skrev till mig runt 22-tiden och ville att jag skulle komma över till honom, men att vara en 18 årig tjej som fortfarande lever under sina föräldrars tak som jag har störst respekt för, att bara åka iväg så sent är inte lätt för mig. 

    Han blev sur på mig över det, men vad ska jag göra? Gör jag fel i att lyssna på mina föräldrar eller ska jag bara åka hem till honom ändå? 

  • Svar på tråden Han blev arg när jag inte kunde komma över till honom på kvällen? Har jag överbeskyddande föräldrar eller borde jag bara åka?
  • Äldre 10 Sep 01:25
    #1
    +1

    Seriöst, vilken idiot.

    Skit i honom.

    Låter som ett rövhål och en fullblodsidiot.

  • Anonym (mupp)
    Äldre 10 Sep 01:42
    #2
    +1

    Blir han arg över det skit i honom, låt han runka i stället.

  • Anonym (Drott­)
    Äldre 10 Sep 01:48
    #3
    +1

    Killar som hör av sig sent och vill att ni ska ses.... det är ju inte romantik och kärlek de vill ha... Lyssna på dina föräldrar och umgås med killar som vill träffa dig- och föräldrarna- och dina vänner etc även på dagtid.... gå på bio, äta middag....eller vad nu ungdomar gör nu för tiden... Han är inte pojkvänsmaterial. Vill du bara ligga, så åk.

  • Anonym (Coral­lne)
    Äldre 10 Sep 07:42
    #4

    Nej, han är en tönt. Skit i honom!

  • Äldre 10 Sep 07:45
    #5

    Var du glad över att han visade sitt rätta jag så tidigt så du kan släcka ner ditt intresse.


    Alla hästar hemma
  • Anonym (ff)
    Äldre 10 Sep 12:49
    #6

    Håller med övriga här i tråden

  • Anonym (Häpp)
    Äldre 11 Sep 11:40
    #7

    Du bestämmer själv över hur du skall göra och det måste alla respektera.

    Om du väljer att lyssna på dina föräldrar och inte åka över så är det ditt val och då måste han respektera det.

    Om du väljer att åka över till honom så är det ditt val och det måste dina föräldrar respektera.

  • Äldre 12 Sep 20:41
    #8
    Anonym (Hjälp snälla) skrev 2017-09-10 01:04:42 följande:
    En kille jag har intresse för skrev till mig runt 22-tiden och ville att jag skulle komma över till honom, men att vara en 18 årig tjej som fortfarande lever under sina föräldrars tak som jag har störst respekt för, att bara åka iväg så sent är inte lätt för mig. 

    Han blev sur på mig över det, men vad ska jag göra? Gör jag fel i att lyssna på mina föräldrar eller ska jag bara åka hem till honom ändå? 
    Har ni ett förhållande hade jag sagt att du ska åka om du vill (fast ändå töntigt av honom att bli arg om du inte åker).

    Har ni aldrig träffats så tycker jag inte du ska åka, för du är säkerligen värd bättre än en idiot till kille som blir arg för att du inte åker sent på kvällen för att träffa en kille första gången.

    Vad dina föräldrar tycker är minst viktigt, men ändå inte helt fel att lyssna och tänka på som rent rådgivande.
  • Äldre 13 Sep 17:58
    #9

    Nä - den killen ska du passa dig för. Otrevligt och höra av sig kl 22 och kräva att du sks åka över. Han visar ingen respekt, han vill bara ligga.

    Du är värd någon annan som beter sig på ett bättre sätt mot dig. Nobba honom.

  • Anonym (Häpp)
    Äldre 14 Sep 10:48
    #10
    Less is more skrev 2017-09-13 17:58:49 följande:

    Nä - den killen ska du passa dig för. Otrevligt och höra av sig kl 22 och kräva att du sks åka över. Han visar ingen respekt, han vill bara ligga.

    Du är värd någon annan som beter sig på ett bättre sätt mot dig. Nobba honom.


    Hur vet du det? Det är ju hon som bara vill ligga med honom och han vill att hon skall komma över och prata om viktiga saker i relationen. Han måste väl få en chans att umgås, en relation är inte bara sex även om hon ser det så?
  • Äldre 14 Sep 11:28
    #11
    Anonym (Häpp) skrev 2017-09-14 10:48:56 följande:

    Hur vet du det? Det är ju hon som bara vill ligga med honom och han vill att hon skall komma över och prata om viktiga saker i relationen. Han måste väl få en chans att umgås, en relation är inte bara sex även om hon ser det så?


    Om han vill prata kan de göra det i telefon eller kanske ses nästa dag. Ofta har man ju skola eller jobb att sköta.
  • cb66
    Äldre 14 Sep 13:40
    #12
    Less is more skrev 2017-09-14 11:28:08 följande:
    Om han vill prata kan de göra det i telefon eller kanske ses nästa dag. Ofta har man ju skola eller jobb att sköta.
    Det hjälper ju inte om vill ha sex, telefonsex????
  • Anonym (Föräl­der)
    Äldre 14 Sep 13:43
    #13

    Han är en kåt idiot och du bor under dina föräldrars tak. Du gör rätt i att lyssna på dem.

    Han måste visa både dig och föräldrarna mer respekt.

  • Äldre 14 Sep 15:12
    #14
    cb66 skrev 2017-09-14 13:40:33 följande:

    Det hjälper ju inte om vill ha sex, telefonsex????


    Vill och vill. Allt är inte nödvändigt bara för att någon råkar känna något för stunden. En del kan behöva träna mer på disciplin än ledas av sina impulser.
  • Äldre 14 Sep 15:21
    #15

    Du är myndig och bestämmer själv var du vill befinna dig, med vem och när. Dags att frigöra sig från mamsen, tror jag.

  • cb66
    Äldre 14 Sep 16:42
    #17
    Anonym (Förälder) skrev 2017-09-14 13:43:47 följande:

    Han är en kåt idiot och du bor under dina föräldrars tak. Du gör rätt i att lyssna på dem.

    Han måste visa både dig och föräldrarna mer respekt.


    Du har missuppfattat, det är hon som är kåt och han som vill träffas. Men du har rätt, han skall ställa upp och visa respekt om hon vill ha sex under sina föräldrars tak
Svar på tråden Han blev arg när jag inte kunde komma över till honom på kvällen? Har jag överbeskyddande föräldrar eller borde jag bara åka?