• Anonym (Kär)

    Intresserad av en tjej.

    Brukar då och då när jag handlar på mitt vanliga ställe titta lite extra efter en tjej som jobbar där. Hon är fantastisk vacker och luktar väldigt gott och trevlig, jag vet att det är tillhör hennes yrke. Om jag tränat och handlar senare på kvällen när det är lite folk så kan vi prata lite kort och hon tilltalar mig med mitt namn och frågar hur jag mår.
    Har inte haft så många tjejer och var länge sedan nu och har inte modet att fråga om hon vill ta en fika med mig eller något. Hon är säkert inte intresserad men hade varit trevligt att ge det ett försök iallafall då jag tänker på henne väldigt ofta.
    Brukar besöka hennes instagram då och då och titta på hennes tjusiga bilder :) Kanske man kan kontakta henne där eller har ni något bättre förslag?

  • Svar på tråden Intresserad av en tjej.
  • Långbenopluto

    Kör på! När du ligger för döden så kommer du ångra ALLT som du inte vågat göra, jag lovar!

    Vad kan hända? Att hon säger nej... och vad gör det då?

  • Anonym (Kär)
    Tofflans skrev 2017-09-11 20:47:33 följande:
    Kör på! När du ligger för döden så kommer du ångra ALLT som du inte vågat göra, jag lovar!

    Vad kan hända? Att hon säger nej... och vad gör det då?
    Nej jag har tänkt så, men sen har jag tänkt att det skulle bli lite jobbigt att hamna vid hennes kassa. Skulle skämmas en aning :)
  • Långbenopluto
    Anonym (Kär) skrev 2017-09-11 20:55:42 följande:
    Nej jag har tänkt så, men sen har jag tänkt att det skulle bli lite jobbigt att hamna vid hennes kassa. Skulle skämmas en aning :)
    Äh, bjud på dig själv lite med ett leende
  • Anonym (kärkär)

    Du kommer ångra dig så om du inte gjorde något.

    Skriv något på Instagram om du vill. Eller fråga henne nästa gång ni ses.

    Dom flesta människor älskar att få uppmärksamhet och blir smickrade av att någon tycker att man är intressant. Det är inget konstigt med det och ingen kommer skratta åt dig.

    Håll oss uppdaterade med hur det går :)

  • Anonym (Pepp)

    Fråga du.

    Men snälla backa direkt om hon säger nej! Var inte en creapy kille och fortsätt försöka träffa henne och ta kontakt. Om hon är väldigt konventionellt vacker kan det vara så att hon blir utsatt (ja utsatt) för många killars trånande uppvaktning.

  • Anonym (Kär)
    Anonym (Pepp) skrev 2017-09-13 10:10:22 följande:
    Fråga du.

    Men snälla backa direkt om hon säger nej! Var inte en creapy kille och fortsätt försöka träffa henne och ta kontakt. Om hon är väldigt konventionellt vacker kan det vara så att hon blir utsatt (ja utsatt) för många killars trånande uppvaktning.
    Jag kan ta ett nej och tar jag mod att prata med henne så blir det nog enklare att försöka gå vidare om jag gjort ett försök. Som ni skriver så har jag inget att förlora mer än att det kan bli lite konstig stämning när vi träffas nästa gång jag handlar. 
  • Anonym (Pepp)
    Anonym (Kär) skrev 2017-09-13 19:19:26 följande:
    Jag kan ta ett nej och tar jag mod att prata med henne så blir det nog enklare att försöka gå vidare om jag gjort ett försök. Som ni skriver så har jag inget att förlora mer än att det kan bli lite konstig stämning när vi träffas nästa gång jag handlar. 
    Det blir nog bara konstigt i början, om hon säger nej.

    Jag frågade en kollega för många år sedan. Det jag gjorde var att fråga om han ville följa med och se en film med mig på bio. Det ville han inte. Om han hade varit intresserad hade han sagt ja, nu kunde jag låtsas som att jag frågade för att slippa gå själv på bio.
  • Anonym (Kär)
    Anonym (Pepp) skrev 2017-09-14 08:02:06 följande:
    Det blir nog bara konstigt i början, om hon säger nej.

    Jag frågade en kollega för många år sedan. Det jag gjorde var att fråga om han ville följa med och se en film med mig på bio. Det ville han inte. Om han hade varit intresserad hade han sagt ja, nu kunde jag låtsas som att jag frågade för att slippa gå själv på bio.
    Fast tänk så var han upptagen just den kvällen. Han kanske skulle träna eller iväg på något.
    Är du säker att han inte var intresserad?
    Är det vanligt att tjejer säger att de har pojkvän för att de inte är attraherade av en kille?
    För något år sedan så var jag ut med några vänner på krogen och jag går fram till en söt tjej och börjar prata med henne, när jag ska gå till mina vänner igen så frågar jag om jag fick hennes nummer men då säger hon att hon har kille. jag går tillbaka till mina vänner lite besviken men kände ändå lite glad att jag vågade gå fram till henne då jag alltid haft dåligt självförtroende! Någon timme senare när jag och några vänner går och beställer öl så ser jag hon igen, står och hånglar med en kille.
  • Anonym (mm)
    Anonym (Kär) skrev 2017-09-14 15:57:27 följande:
    Fast tänk så var han upptagen just den kvällen. Han kanske skulle träna eller iväg på något.
    Är du säker att han inte var intresserad?
    Är det vanligt att tjejer säger att de har pojkvän för att de inte är attraherade av en kille?
    För något år sedan så var jag ut med några vänner på krogen och jag går fram till en söt tjej och börjar prata med henne, när jag ska gå till mina vänner igen så frågar jag om jag fick hennes nummer men då säger hon att hon har kille. jag går tillbaka till mina vänner lite besviken men kände ändå lite glad att jag vågade gå fram till henne då jag alltid haft dåligt självförtroende! Någon timme senare när jag och några vänner går och beställer öl så ser jag hon igen, står och hånglar med en kille.
    fast då säger man att man gärna vill på bio men inte kan precis just den kvällen, men gärna en annan 
  • Anonym (Pepp)
    Anonym (Kär) skrev 2017-09-14 15:57:27 följande:
    Fast tänk så var han upptagen just den kvällen. Han kanske skulle träna eller iväg på något.
    Är du säker att han inte var intresserad?
    Är det vanligt att tjejer säger att de har pojkvän för att de inte är attraherade av en kille?
    För något år sedan så var jag ut med några vänner på krogen och jag går fram till en söt tjej och börjar prata med henne, när jag ska gå till mina vänner igen så frågar jag om jag fick hennes nummer men då säger hon att hon har kille. jag går tillbaka till mina vänner lite besviken men kände ändå lite glad att jag vågade gå fram till henne då jag alltid haft dåligt självförtroende! Någon timme senare när jag och några vänner går och beställer öl så ser jag hon igen, står och hånglar med en kille.
    Han var inte intresserad och någon månad senare dejtade han en fotomodell. Där låg jag i lä.

    Jag tror att det är vanligt att tjejer säger att de har pojkvän fast de inte har ja. Det har jag också gjort. Killar har en tendens att inte bry sig om att tjejen säger nej. De backar inte förrän det finns en eventuellt arg pojkvän med i bilden.

    Den tjej du skriver om kanske var ihop med killen hon hånglade med?!
  • Anonym (Kär)
    Anonym (Pepp) skrev 2017-09-15 08:28:40 följande:
    Han var inte intresserad och någon månad senare dejtade han en fotomodell. Där låg jag i lä.

    Jag tror att det är vanligt att tjejer säger att de har pojkvän fast de inte har ja. Det har jag också gjort. Killar har en tendens att inte bry sig om att tjejen säger nej. De backar inte förrän det finns en eventuellt arg pojkvän med i bilden.

    Den tjej du skriver om kanske var ihop med killen hon hånglade med?!
    Okej vad synd att det är så att de ska behöva ljuga. Sedan förstår jag inte varför man fortsätter att uppvakta tjejen då chanserna inte ökar.
    För att hon satt vid ett sällskap med tjejer och jag frågade om hon var där med sina vänner.

    Den här tjejen jag gillar är jättesöt men tycker hennes ögon är något extra. Om jag handlar av henne och får tillfälle att säga att jag tycker hon har fina ögon, skulle det vara konstigt eller uppskattar tjejer sådan komplimang? 
Svar på tråden Intresserad av en tjej.