• Anonym (bedrövad)

    smal omkrets

    Här är en kille som börjar närma sig 30 och inte haft sex på nästan 5 år då min tjej som jag varit tillsammans med sen gymnasiet lämnade mig för en annan.

    Jag fick nitlotten här i livet och blev skapad med en penis som är 10.5 cm i omkrets och 15 cm i längd i fullt stånd. Jag tror inte någon kan förstå hur det känns. Det är framförallt omkretsen jag är mest olycklig över.
    Jag visar mig inte längre i offentliga duschar sedan några ungdomar skrattade år mig för några år sedan. I slakt tillstånd är den en kopia av mitt pekfinger.

    Jag har accepterat att jag aldrig kommer att kunna träffa en kvinna och tillfredsställa henne och pga mitt dåliga självförtroende har jag blivit inbunden på köpet. Istället för att ta kontakt och vara charmig så håller jag mig mest för mig själv nu för tiden.Mina föräldrar är på mig hela tiden och tycker att det är dags för mig att stadga mig och skaffa familj och säger att ungkarlslivet nu ändå borde vara över. Min äldre syster frågade mig förra året lite försiktigt om jag inte tände på tjejer ( var homosexuell) eftersom jag aldrig träffade tjejer.
    Min yngre bror frågade mig om jag kunde vara barnvakt nästa helg till deras tvillingar. Visst kan jag det kära bror! Jag har ju ingen och inget vettigt att göra på helgerna i alla fall. Jag hatar mitt liv!

    på köpet är jag rätt lång! 1,84 och ser riktigt bra ut tycker jag själv. Snacka om att tjejer blir besvikna när det ska sexas med en lång snygg kille och de drar ned kalsongerna..
    Finns det andra här som lever i ett lyckligt förhållande med en nöjd kvinna trots att ni har en penis som är liten. Hur lyckades ni hitta varandra? Det är väl mycket begärt men jag vill inte ha en tjej som träffar andra män då och då för att kompensera detta. Är det omöjligt?

  • Svar på tråden smal omkrets
  • MR Human

    Är inte det korrekta sättet att mäta din kompis att räkna ut själva volymen? genom att räkna ut omkrets och höjd i en formel så får du ut vilken massa det blir.

    www.kalkyleramera.se/geometri/volym-cylinder

    en "vanlig" penis som är 15 cm lång och 12 i omkrets är 17,19 cl

    När massan blir över 20 cl kan det väl börja betraktas som över "medel".

    Notera att en penis som är 15 i längd och har 13 i omkrets har mer massa än en penis som är 17 cm lång och 12 i omkrets.

  • Anonym (Jesse)
    Anonym (Korven) skrev 2017-09-24 00:09:44 följande:

    Jag har en ganska stor kuk, 16 omkrets 19 lång.

    Jag får komplex när jag läser dessa trådar där många tjejer tycker det är oskönt med för stora. Killar med stora är oftast dåliga i sängen osv.

    Jag tror det hänger på hur man rent mentalt ser på sin egen kuk och tolkar alla "misslyckanden" som att det har med ens kuk att göra.

    Nackdelar med större är mindre chans till analsex, inte mycket av snoppen inne vid oralsex, tar i livmodertappen doggystyle. Tänk på fördelarna ni har istället. De flesta tjejerna skriver ju här anonymt att de inte bryr sig. De skriver ju att det är fel på min kuk istället.

    Det är ju som en jantelag för kukar för killar.

    Var aldrig nöjd med din egen kuk ;)

    (bröst för tjejer).


    mmmm hallå där :)  Så där ska de va, stora och rejäla :D
  • Anonym (40)
    Anonym (Jesse) skrev 2017-09-25 11:03:10 följande:
    mmmm hallå där :)  Så där ska de va, stora och rejäla :D
    Haha kul sätt att mäta på. Då får jag en volym på drygt 40 cm3.
  • MR Human
    Anonym (40) skrev 2017-09-25 12:16:34 följande:
    Haha kul sätt att mäta på. Då får jag en volym på drygt 40 cm3.
    ha ha, typ en petflaska då...
  • Anonym (40)
    MR Human skrev 2017-09-25 12:33:22 följande:

    ha ha, typ en petflaska då...


    Haha japp, allt enligt kalkylatorn ovan :)
  • MR Human
    Anonym (40) skrev 2017-09-25 12:37:29 följande:
    Haha japp, allt enligt kalkylatorn ovan :)
    Kan ju vara nya grejen detta när man söker efter sexuella kontakter!
    Här är en kille med en penis med 0,4 liters volym redo att tilfredsställa er!
    ha ha ha ha!!!
  • Anonym (40)
    MR Human skrev 2017-09-25 12:42:05 följande:

    Kan ju vara nya grejen detta när man söker efter sexuella kontakter!

    Här är en kille med en penis med 0,4 liters volym redo att tilfredsställa er!

    ha ha ha ha!!!


    Haha ja den som lever får se :)
  • Anonym (Zundap)
    MR Human skrev 2017-09-25 12:42:05 följande:
    Kan ju vara nya grejen detta när man söker efter sexuella kontakter!
    Här är en kille med en penis med 0,4 liters volym redo att tilfredsställa er!
    ha ha ha ha!!!
    Men alltså... :)

    Det låter ju som tonåringar som diskuterar cylindervolym på moppen.
  • Anonym (patetiskt..)

    tjej 25 år. Så sjukt patetiskt inlägg. NEJ din omkrets eller längd är toltalt obetydlig för hur bra du är i sängen. En kille som är bra i sängen VET att det inte handlar om längden/omkrets. Tjejer vill va självförtroende, styrka och glöd. samt en man som de samtidigt kan mysa med och känna sig trygga hos. HELT oberoende av omkrets/längd.

    Ta mitt råd. Sluta gömma dig bakom din omkrets och längd och ta istället tag i ditt liv.Börja älska dig själv, skaffa självförtroende och gå ut och lev ditt drömliv! Sluta upp med detta patetiska inlägg

  • Aika

    TS: En genomsnittlig erigerad penis är 13.2 x 11.8 cm enligt British Journal of Urology International. En undersökning gjord på 15521 män. Du har har alltså längre än genomsnittet men något smalare. Det finns känslokalla size queens som vill bli dominerade och utfyllda, andra vill uppleva närhet då betyder storleken knappt något alls. Min kille har ungefär samma mått som du och han är helt fantastisk i sängen. Jobba på din självkänsla, du duger mer än väl som du är!

  • uffe 2

    Slutta deppa över kuken :) De är klart många tjejer skulle vara nöjd med din kuk. Sex är ju mer än bara de. Du kan ju vända på tänket och tänka att skulle du välja bort en tjej för hennes fitta är för slapp eller hennes bröst för små?

    Jag har ju själv haft samma tankar som dig så vet ju var du går igenom :) De sitter i huvet inte i kuken. Har du alltid varit missnöjd?

  • Anonym (Omkrets)
    Aika skrev 2017-09-26 00:02:32 följande:

    TS: En genomsnittlig erigerad penis är 13.2 x 11.8 cm enligt British Journal of Urology International. En undersökning gjord på 15521 män. Du har har alltså längre än genomsnittet men något smalare. Det finns känslokalla size queens som vill bli dominerade och utfyllda, andra vill uppleva närhet då betyder storleken knappt något alls. Min kille har ungefär samma mått som du och han är helt fantastisk i sängen. Jobba på din självkänsla, du duger mer än väl som du är!


    Detta gäller dock inte svenska män.
  • Anonym (Maja)

    Först och främst behöver eller bör du inte ge vare sig behörighet eller inflytande åt någon annans illamående gällande din självbild, Den enda auktoritet den "åsikten" har att erbjuda är en, i de fallet, hjärtskarande tydlig demonstration om den känslomässiga smärta de själva lever med.


    Omkretsens inverkan på din kapacitet både vad gäller din förmåga att finna kärleken och sedan tillfredställa är av underordnad betydelse. Precis som alla män är unikt utformade är även kvinnor det. Sålunda är allas könsorgan, både kvinnliga och manliga, också det.


    De många erfarenheterna och med dem varianter på "män" det sexuellt frigjorda liv min man och och jag delat ackumulerat har lärt mig att det finns lika många variationer på både längd och omkrets som det finns män. Den slutsatsen gäller i ännu större grad oss kvinnor eftersom de inre regionerna på vårt "alla heligaste" dessutom varierar då vi "har erektion" inte bara från kvinna till kvinna utan även från gång till gång.


    Det finns någon för alla. Det är otroligt mer betydelsefullt med känslomässig och intellektuell kompabilitet  än fysisk. Faktorer som trygghet, sympati och empati påverkar i mycket större omfattning  vår upplevelse och i förlängningen tillfredställelse. Med andra ord är din attityd personlighet och ditt beteende, alla högre upp i prioritetsordning.


    I det här fallet, såtillvida du inte tänkt dig uppvakta män med känslomässiga och sociala brister likt de som vår trasige nätmobbare uppvisade med sin "patetiska" attack på dig är det viktigare att lägga ditt fokus på att vara kärleksfull och empatisk. 

  • Aika
    Anonym (Omkrets) skrev 2017-09-28 21:26:51 följande:
    Detta gäller dock inte svenska män.
    Tror du att landsgränser utgör skillnad på människor kroppar. Knappast. Det finns en liten koppling mellan längd på olika folkslag och storleken på penis även om skillnaden är ganska liten. Asiater är generellt kortare till växten än afrikaner. Porrindustrin söker med ljus och lyckta efter välhängda svarta män och asiater med små don. Det är olika ideal och olika målgrupper. Wikipedia och olika sexsajter listar penisstorlek efter land men den infon är inte verifierad bygger på intervjuer. British Journal of Urology undersökning gjordes under kontrollerade former.
  • Anonym (Ännu mindre)

    Jag har 10 cm i omkrets och 10 cm längd på min kuk. Har aldrig haft några problem med det. Är gift för andra gången och har haft några andra relationer före och mellan mina äktenskap så nåt dussin kvinnor har jag legat med.

    Min första fru fick iofs inte vaginalorgasm så ofta, men det hände. Hon hade dessutom inte haft sex med nån annan man före mig, så hon hade inget att jämföra med. Men de andra kvinnorna hade det. Kan ju nämna att en som hade en relation med en man som var väldigt välutrustad ville trots det ha sex med mig som hade så mycket mindre kuk. Hon njöt även av min. En annan kvinna som jag hade sex med senare i livet var gift men hade öppet förhållande så hon hade hela tiden sex med andra män. Hennes man hade en jättekuk, troligen den största jag hört talas om som jag kan tro på. Men när vi hade sex första gången fick hon en så kraftig vaginalorgasm att hon började gråta av njutning. Min nuvarande fru får oftast vaginalorgasm när vi har sex, ibland flera ggr innan jag kommer. Hon är nöjd med min litenhet eftersom hon varit med män som haft större och då har det gjort ont när de bottnat i henne och stött mot livmodertappen.

    Det är inte storleken det kommer an på, utan din egen personlighet. Är du osäker och har dålig självkänsla så kan det bli stora problem, men det gäller även män med stora kukar! Så det gäller att jobba på sin självbild och självkänsla. Det finns kvinnor som verkligen bara tänder på män med stora kukar, men de är inte i majoritet.

  • Anonym (Litensmal)

    Många skriver att storleken inte har betydelse. För vem?
    För mig betyder det mycket för jag har bara 10 cm lång snopp vid stånd och en ynklig omkrets på 7 cm där den är som störst.
    Som ett litet finger.
    Och slak finns den inte alls.
    Ingenting man vill visa upp för en träff.
    Ser bra ut och får många chanser till träff men vågar inte.
    Hoppas det finns nån tjej som vill ha en liten nånstans.

  • Anonym (Litensmal)
    Anonym (Litensmal) skrev 2017-10-20 10:17:46 följande:

    Många skriver att storleken inte har betydelse. För vem?
    För mig betyder det mycket för jag har bara 10 cm lång snopp vid stånd och en ynklig omkrets på 7 cm där den är som störst.
    Som ett litet finger.
    Och slak finns den inte alls.
    Ingenting man vill visa upp för en träff.
    Ser bra ut och får många chanser till träff men vågar inte.
    Hoppas det finns nån tjej som vill ha en liten nånstans.


    Jag skulle älska den i alla fall
Svar på tråden smal omkrets