• Bejje

    90-tal

    Hej Familjeliv,

    Jag har funnits till och från på denna site i många år.

    Redan för många år sedan när jag blev medlem här så blev jag både förvånad och irriterad över att ni som enda forum jag känner till inte hade redigeringsmöjligheter på inlägg. 

    Jag vet inte hur andra gör, men jag skriver ofta snabbt och kollar senare. Det är så jag är van med då alla forum i nästan hela världen tillåter redigering av inlägg.

    Därför skriver jag mitt inlägg, postar det och ser sedan mina stavfel och går sedan in och redigerar felen.

    Nu har det gått många år till. Det är år 2017 och familjeliv kanske är ensam i hela världen om att inte ha redigeringsfunktion på inlägg. Förr skrattade jag åt det, några år senare grinade jag, nu skrattar jag igen. Det är lltså år 2017 och Familjeliv har ännu inte samma basala funktion som alla forum har haft sedan ungefär år 1997.

    Ni ligger alltså ungefär 20 år efter i tiden. Har ni tänkt att modernisera er? Ska forumet fortfarande vara fyllt av mängder av felstavningar med tillhörande extra inlägg som förklarar hur man stavade fel istället för att folk kan få fixa det?

    Varför? Bara varför? Finns det ingen plan på att ta Familjeliv in i 2000-talet?


     


    Jag förväntar mig ingening, jag har frågat efter detta i minst 5 år och utvecklarna har totalt ignorerat detta och vägrat bli moderna, så jag har ingen förhoppning om ett mer modernt forum denna gång heller, men jag försöker ändå. 2020 närmar sig. Kanske blir det året FL tar efter teknik från 25 år tillbaka i tiden :D

Svar på tråden 90-tal