• AlltidTillsammans

    Bf April 2018

    Vill starta en grupp för oss som väntar barn april 2018. Jag har själv barn tidigare och lever ännu i ovissheten om denna stjärna kommer stanna men saknar en grupp att vara i. Saknar även en hrupp på fb så startar kanske en sen :) Finns det några fler gravida med bf april? Hur mår ni? Vilka är ni? Bor vart? ❤️

  • Svar på tråden Bf April 2018
  • GravidFetaMorsan

    Hej :)

    Har bf i april med andra barnet :) Bor i Gävleborg :)

    Just nu är det väldigt tufft då jag mår otroligt illa och måste ligga ner för det mesta :(

    Hur är det själv?

  • HeyBina

    Gravid med första och bf i mitten av april! Bor i Uddevalla. Har haft tur med att bara vara illamående mellan v.7-9 men nu har tröttheten kommit rejält. Sover mer än vad jag är vaken nuförtiden haha.

  • Antfah

    Hej! Denna tråd verkar inte aktiv men försöker ändå och hoppas på svar!

    Är gravid med mitt första barn och måendet har varit relativt okej. Lite illamående men det var inte längre än under tre veckor ca, däremot kan jag tycka att tröttheten är hemsk. Vaknar, jobbar, sover. Gör inget annat om vardagarna känns det som, knappt så man hinner äta middag på kvällen ibland men jag hoppas det vänder snart!

    Är bosatt i Uppsala och var beräknad 19 april men efter tidigt ul blivit flyttad till 30 april. Hoppas så att allt kommer gå vägen, längtar så!

  • GravidFetaMorsan
    Antfah skrev 2017-11-18 10:10:54 följande:

    Hej! Denna tråd verkar inte aktiv men försöker ändå och hoppas på svar!

    Är gravid med mitt första barn och måendet har varit relativt okej. Lite illamående men det var inte längre än under tre veckor ca, däremot kan jag tycka att tröttheten är hemsk. Vaknar, jobbar, sover. Gör inget annat om vardagarna känns det som, knappt så man hinner äta middag på kvällen ibland men jag hoppas det vänder snart!

    Är bosatt i Uppsala och var beräknad 19 april men efter tidigt ul blivit flyttad till 30 april. Hoppas så att allt kommer gå vägen, längtar så!


    Ja, denna verkar inte vara så aktiv..

    Ja, tröttheten e det värsta.. Måste ta en vilostund på dagen för att orka med eftermiddagen/kvällen.. Däckar redan vid 20..
  • Antfah

    Haha det är samma här. Antingen blir det en stödvila eller så somnar jag ca 19.

    Känns dock som om det börjat vända men åkte då istället på en dunderförkylning så man orkar inget pga den. Alltid något känns det som sedan jag blev gravid haha!

    Men allting är värt det, längtat efter att ha en egen familj hela livet och äntligen är det dags!

  • GravidFetaMorsan
    Antfah skrev 2017-11-18 19:51:24 följande:

    Haha det är samma här. Antingen blir det en stödvila eller så somnar jag ca 19.

    Känns dock som om det börjat vända men åkte då istället på en dunderförkylning så man orkar inget pga den. Alltid något känns det som sedan jag blev gravid haha!

    Men allting är värt det, längtat efter att ha en egen familj hela livet och äntligen är det dags!


    Haha samma här.. Har vart förkyld nu i flera veckor..

    Är du med i nån bf grupp på fejsbook?
Svar på tråden Bf April 2018