• Thess85

    Ni som brukarna ömma bröst innan mens..

    Ni som brukar ha ömma bröst innan mens hade ni det innan pluss också?
    Jag får alltid ömma bröst nästan direkt efter äl o håller i sig fram till mensen.
    Denna månaden känns dom inte alls o har beräknad mens om 5 dagar.
    E dessutom väldigt torr i munnen konstant vilket jag var även min förra graviditet pga graviditetsdiabetes.
    Brukar även ha halsbränna mellan äl och mens o inget alls nu!

  • Svar på tråden Ni som brukarna ömma bröst innan mens..
  • FrökenJ90

    Jag brukar ha ömma bröst innan mens men hade inte det nu när jag plussade. Kom först efter bim.


    Gravid med första barnet - Bf maj 2018
  • Jooosen

    Oxå bim om fem dagar o brukar alltid få ömma bröst några dagar efter äl men inte nu. Bara ömma nipples just nu. Hoppas för oss!! :)


    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Milou3
    Jooosen skrev 2017-09-16 15:34:12 följande:

    Oxå bim om fem dagar o brukar alltid få ömma bröst några dagar efter äl men inte nu. Bara ömma nipples just nu. Hoppas för oss!! :)


    Ömma nipples har jag alltid haft som gravid :)
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-09-16 17:57:12 följande:

    Ömma nipples har jag alltid haft som gravid :)


    Fick du det redan några dagar efter äl? Det fick jag. Känner dock ingen värk alls i magen eller så. Dock äl+7 bara. Åh hoppas. Försökt ett halv nu. Tack för inklikandet!!
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Milou3
    Jooosen skrev 2017-09-16 18:02:57 följande:

    Fick du det redan några dagar efter äl? Det fick jag. Känner dock ingen värk alls i magen eller så. Dock äl+7 bara. Åh hoppas. Försökt ett halv nu. Tack för inklikandet!!


    Jag fick det runt 5-6 dagar innan BIM! Och dem blev bara mer och mer ömma. Så det tydligaste gravtecknet för mig är just rejält ömma bröstvårtor :)
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-09-16 18:24:01 följande:

    Jag fick det runt 5-6 dagar innan BIM! Och dem blev bara mer och mer ömma. Så det tydligaste gravtecknet för mig är just rejält ömma bröstvårtor :)


    Okej spännande!! Mina började dock lite tidigare än så. Känns bra att mina pmsbröst inte börjat ömma iaf haha
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Charlieellerså

    Med förra barnet ade jag alltid ömma bröst innan mens men månaden jag plussade kände jag inte ett enda pms-symptom. Denna gång var det tvärtom. Har inte haft ömma bröst alls sedan sista barnet föddes men denna månad från Äl och ända fram till jag plussade bim-5

  • Lillmyran79

    Hej! Jag brukar ha väldigt ömma och tunga bröst innan bim, men denna månad har jag bara väldigt känsliga bröstvårtor! I övrigt har denna månad innehållit en hel del lätt illamående, huvudvärk, extremt luktkänslig, lätt åksjuk och annorlunda kramper i "tjejmagen"! Symptomens kommer och går! Bim 26-28/9
    Egentligen ska jag inte kunna vara gravid just nu, men då mina spiral trådar sedan några månader är "försvunna" enl BM och jag väntar på tid till gyn för att lokalisera dom, så kan ju allt vara möjligt ????

  • Jooosen
    Lillmyran79 skrev 2017-09-25 16:25:03 följande:

    Hej! Jag brukar ha väldigt ömma och tunga bröst innan bim, men denna månad har jag bara väldigt känsliga bröstvårtor! I övrigt har denna månad innehållit en hel del lätt illamående, huvudvärk, extremt luktkänslig, lätt åksjuk och annorlunda kramper i "tjejmagen"! Symptomens kommer och går! Bim 26-28/9

    Egentligen ska jag inte kunna vara gravid just nu, men då mina spiral trådar sedan några månader är "försvunna" enl BM och jag väntar på tid till gyn för att lokalisera dom, så kan ju allt vara möjligt ????


    Samma för mig denna månad. Bara ömma bröstvårtor istället. Tyvärr kom mensen för mig :(
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Lillmyran79
    Jooosen skrev 2017-09-25 16:51:42 följande:
    Samma för mig denna månad. Bara ömma bröstvårtor istället. Tyvärr kom mensen för mig :(
    Försöker med första barnet sen april 2017
    Åh nej va tråkigt :(
Svar på tråden Ni som brukarna ömma bröst innan mens..