• Anonym (messie)

    Unga tjejer som är gravida är så jäääävla sexiga...

    Det är nått som är så jääääävla sexy med gravida unga tjejer, gärna lite sådär oskuldsfulla och som ser ut som de inte blivit av med oskulden än. Man liksom tänker hur de haft en oskyddad kuk i sig och blivit besprutade. Så jäääävla sexy. Liksom, man skulle kunna nuppa tjejen friskt utan skydd och utan risk att man gör henne på smällen sen, så länge hon är med på det.

    Så jäääääääävla kinky asså. Typ nån gravid brud på jobbet som inte ens syns att hon är gravid. Söt och lite sådär oskuldsfull. Skulle gärna velat smyga in på nått rum och dra ner byxor och trosor och köra in henne bakifrån. Fy faaan vad mys asså. Å höra hennes grymtanden när hon kommer sen, eller som vissa tjejer som inte vill göras typ biter på nån handduk eller håller för munnen samtidigt som de galer som värsta töppen....

  • Svar på tråden Unga tjejer som är gravida är så jäääävla sexiga...
  • Anonym (Wtf)

    Astaghfirullah mina ögon förlorade oskulden precis

  • Anonym (messie)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-09-16 23:00:28 följande:

    Astaghfirullah mina ögon förlorade oskulden precis


    Vaaa???????? :D Får jag knulla dina ögon också? Jag ska göra dem gravida och så ramlar det ut små ögonbarn ur ögonen sen... gud vad SKÖÖÖÖÖÖÖNT att köra in KUKEN I ÖGONEN!!!!!!!!!!
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (messie) skrev 2017-09-16 23:06:38 följande:
    Vaaa???????? :D Får jag knulla dina ögon också? Jag ska göra dem gravida och så ramlar det ut små ögonbarn ur ögonen sen... gud vad SKÖÖÖÖÖÖÖNT att köra in KUKEN I ÖGONEN!!!!!!!!!!
    Usch
    Nekrofil också
  • Anonym (messie)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-09-16 23:09:36 följande:

    Usch

    Nekrofil också


    mmmmmmmmm wtf KUK YEAH!

    Jag har SOMMARLOV NU! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (G)

    Skitsexigt när de börjat spy och pissa ner sig...NOT

  • Anonym (eva)

    För att lägga in ett mer seriöst inlägg så håller jag som yngre kvinna själv med om att unga gravida kvinnor är sexiga. Jag kände mig jättesexig när jag var gravid. Som om jag använde min kropp till det den var skapad för.

  • Anonym (messie)
    Anonym (eva) skrev 2017-09-19 22:24:55 följande:

    För att lägga in ett mer seriöst inlägg så håller jag som yngre kvinna själv med om att unga gravida kvinnor är sexiga. Jag kände mig jättesexig när jag var gravid. Som om jag använde min kropp till det den var skapad för.


    Touché. (är väl som vi män använder våra kroppar till att.... ja... föröka oss... eller ja.... vi förökar oss genom penetration... fast folk tycker det är så vulgärt, så icke-feministiskt osv...)

    Sen är det lite kinky att tänka att hon där har haft sex utan skydd (fast det har väl varenda jävel nuförtiden så det tappade sin charm).
  • Dr Nail

    Jag har en annan teori: NEJ. Inte sexigt. Gravid = använd. Besudlad. En öppnad förpackning. Begagnade varor. Returgods.

Svar på tråden Unga tjejer som är gravida är så jäääävla sexiga...