• Anonym (funde­rsam)
    Äldre 17 Sep 01:05
    2937 visningar
    0 svar
    0
    2937

    ni som skapats pga rester

    Ni som gjort abort och haft rester kvar efteråt och kanske infektion i livmodern, fick ni skrapas? Eller tabletter för att få ut de sista?

    Jag har rester kvar som var 18-24mm samt går på en antibiotikakur i 5 dagar pga infektion i livmoder/bäcken. Fick först dropp o antibiotika i blodet.

    Jag fick inga tabletter för att få ut de sista utan det var tal om skrapning. Det var på gränsen för skrapning. Men jag är livrädd för det, för själva sövningen och vill inte sövas. Min mamma fick hjärtstillestånd under narkos och efter det så är jag livrädd för det. Även obehaget att någon är där nere när jag sover.. Känner mig äcklig. :( Så blev då hemskickad med antibiotika.

    Men ni som haft rester kvar, ungefär lika mycket som jag, har ni fått tabletter för att å ut de sista? Eller är skrapning ända alternativet? Får panik.. Vill verkligen veta om de har kommit ut men vågar inte ringa gyn ifall dom skulle bli sura eftersom jag inte ville sövas.. Vet inte vad jag ska göra.. Vill inte att infektionen ska komma tillbaka och i värsta fall få blodförgiftning och nu har jag ångrat mig angående skrapning. . Men är så rädd att gyn ska bli sura om jag ringer och säger att det inte kommit ut något och jag vill kolla om det är något kvar eller vad som behövs göras för att det ska komma ut.. Dom sa jag skulle komma in om jag mådde sämre då blodförgiftning sprider sig fort....

Svar på tråden ni som skapats pga rester