• äsch

    Nu kommer IOS 11.

    Och appen kommer inte längre att fungera. Hur tänker ni andra göra - börja använda sidan eller överge FL helt?

  • Svar på tråden Nu kommer IOS 11.
  • KillBill

    Installerade IOS 11 i går kväll och som du konstaterar så slutade FL Appen att fungera. Det är dåligt av FL att inte ha fixat detta i tid och dåligt av att FL inte har lagt ut någon information om vad som händer nu.


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Ms H

    Jag har också uppdaterat nu, så nu funkar inte familjeliv i mobilen längre. Loggade in på datorn bara för att se om det finns någon information om kommande app eller inte. Har ni hittat något? 

    Känns som att man kommer att få mer tid över till annat framöver....

  • KillBill
    Ms H skrev 2017-10-06 18:10:03 följande:

    Jag har också uppdaterat nu, så nu funkar inte familjeliv i mobilen längre. Loggade in på datorn bara för att se om det finns någon information om kommande app eller inte. Har ni hittat något? 

    Känns som att man kommer att få mer tid över till annat framöver....


    Märkligt att inte FL har kommenterat detta och meddelat när felet kommer vara åtgärdat. en stor del av Iphone användarna lär ju ha uppdaterat sitt OS och sitter nu med en app som inte längre fungerar..


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    KillBill skrev 2017-10-07 09:56:40 följande:

    Märkligt att inte FL har kommenterat detta och meddelat när felet kommer vara åtgärdat. en stor del av Iphone användarna lär ju ha uppdaterat sitt OS och sitter nu med en app som inte längre fungerar..


    Jag skrev till Familjeliv och frågade om när de kommer uppdatera appen så att vi med IOS 11 eller senare kan använda appen. Jag fick till svar att FL har beslutat att slutat, uppdatera sin app!

    Ett mycket märkligt beslut kan jag tycka. Sedan appen slutade att fungera har jag kraftigt minskat min närvaro på Familjeliv och jag misstänker att samma sak gäller andra som i likhet med mig använde appen när den fungerade. 


     


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
Svar på tråden Nu kommer IOS 11.