• Lollan1

    Nya vänner runt Vänersborg, Trollhättan och Uddevalla?

    Vad gör man när man känner att man har växt ifrån sina gamla vänner och inte vet riktigt hur man hittar nya? Jag testar en tråd här på Familjeliv, kanske finns det fler som känner som jag?

    Jag är 27 år, jobbar inom ett myndighetsjobb där jag trivs bra, är särbo och har två katter. Har inga egna barn men umgås gärna runt barn. Intressen innefattar allt från att förlora mig helt i TV-serier till Geocaching, foto och att skriva. Jag är oftast lite blyg, varpå det där med att träffa nya vänner blir lite kruxigt, men det här är mitt sätt att försöka.

    Det känns onödigt att skriva mer än såhär i nuläget, men skriv gärna en rad eller tio här i tråden eller i PM om du också vill hitta nya vänner.

    Vill även påpeka att det inte nödvändigtvis är ett hinder om du bor längre bort än angivet område. Skriv ändå, vetja!

  • Svar på tråden Nya vänner runt Vänersborg, Trollhättan och Uddevalla?
  • LeWi

    Hej!


    Jag är med i ett kvinnligt nätverk som finns i hela landet och som har gett mig massor av nya härliga vänner :)


    Det heter Ladies Circle och är politsiskt och religiöst obundet och alla är välkomna att gästa!


    Surfa in här, läs mer och hitta en klubb nära er! :)


    ladiescircle.se/


     


    I reject your reality and substitute my own.
Svar på tråden Nya vänner runt Vänersborg, Trollhättan och Uddevalla?