• Anonym (Nyfiken)

    Träffat någon härifrån?

    Har märkt att det raggas ganska friskt här på sidan och är nyfiken på hur många som faktiskt träffat någon härifrån? Och på vilket sätt; som en vanlig internetdejt eller en uttalad sexträff? Succé eller fiasko?

    Svara gärna anonymt men respektera även andras rätt till anonymitet, inga detaljer som gör att er dejt går att identifiera!

  • Svar på tråden Träffat någon härifrån?
  • Anonym (genvägar)

    Det raggas friskt här och många har skrivit om sina dejter på FL trådarna och att de t o m träffat sina partners här..
    Har fått många förslag men aldrig tagit det vidare eftersom mitt syfte med att vara denna sajt inte varit att ragga, Jag vill ha bilder att gå efter och skulle tycka det blev konstigt att se en sådan i efterhand när kontakt redan uppstått. Fördelen med att träffa någon på ett diskussionsforum är ju att man kan lära känna personen via dess åsikter och kommentarer så vida den inte skriver anonymt vilket de flesta nog gör eftersom man kan välja TS själv.

  • Anonym (..)
    Anonym (Sofia) skrev 2017-09-17 18:58:58 följande:
    Inte här men på wf och stranger chatten
    Med risk att verka korkad, vad är wf? 

    Har aldrig träffat någon härifrån.
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (..) skrev 2017-09-18 03:06:07 följande:

    Med risk att verka korkad, vad är wf? 

    Har aldrig träffat någon härifrån.


    Korkad? Vad menar du? Wf betyder Wordfeud o är ett spel med tillhörande chatt.
  • Anonym (Haha)

    Jag höll på att träffa nån härifrån (seriösa avsikter), vi hade både skickat meddelanden o pratat en del i telefon o han ville verkligen träffa nån efter att han varit sjuk så länge o nu äntligen frisk. Han var verkligen angelägen o var jättetrevlig alltså.

    Så en dag slutade han bara höra av sig o svarade inte på telefon. Suck.

  • Anonym (..)
    Anonym (Sofia) skrev 2017-09-18 12:25:31 följande:
    Korkad? Vad menar du? Wf betyder Wordfeud o är ett spel med tillhörande chatt.
    Haha, sorry, kom inte på vad wf var. Jag vet vad det är.
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (..) skrev 2017-09-18 14:34:59 följande:

    Haha, sorry, kom inte på vad wf var. Jag vet vad det är.


    Jag rekommenderar att söka på Wordfeud
  • Anonym (#)

    Jag har ett förhållande sedan flera år tillbaka med en jag kom i kontakt med här på FL.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Haha) skrev 2017-09-18 13:25:37 följande:

    Jag höll på att träffa nån härifrån (seriösa avsikter), vi hade både skickat meddelanden o pratat en del i telefon o han ville verkligen träffa nån efter att han varit sjuk så länge o nu äntligen frisk. Han var verkligen angelägen o var jättetrevlig alltså.

    Så en dag slutade han bara höra av sig o svarade inte på telefon. Suck.


    Usch, vad tråkigt! Gissar att det finns sådana överallt men likväl, så fegt att inte våga säga att man ångrat sig.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (#) skrev 2017-09-18 17:04:30 följande:

    Jag har ett förhållande sedan flera år tillbaka med en jag kom i kontakt med här på FL.


    Se där..så kul att höra!
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-09-18 18:01:46 följande:
    Usch, vad tråkigt! Gissar att det finns sådana överallt men likväl, så fegt att inte våga säga att man ångrat sig.
    Ändå betonade han hur seriös han var, o var väldigt utförlig om sin fd cancer som han blivit fri från. Men såna tror jag med finns både här, sexsajter o seriösa sajter, spelar ingen roll var man är antar jag. 
Svar på tråden Träffat någon härifrån?