• sussjohansson

    Vi som vill plussa i oktober

    Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

  • Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Mikeybe

    Hej! Jag har bim den 1/10. Har äl idag (eller igår) har försökt i 2 år och har 2 missfall bakom mig. Började med progrsteronkräm idag:) får se om det för nån nytta!

  • Anonym (mrs)

    Hej! 
    Vi hoppas väl till hälften att plussa i oktober lol. Min man har rest utomlands i en månad. Jag har precis haft min mens och är på 4 dagen i menscykeln. Vi har haft oskyddat sex men det lär ju inte ta sig denna månad iaf då ägglossning inte är på g föränn om någon vecka. Men man vet ju aldrig. 

    Har haft ganska långa menscykler på 35 dagar och har precis börjat äta munkpeppar, hoppas att menscykeln blir lite kortare med den. :)

  • Carrolkpg

    Hej! Hoppar in i den här tråden. Jag har bim 4/10 så har snart Äl :). Jag har ett utomkveds och nu senast ett Ma bakom mig. Vill så gärna ett det ska ta sig denna gång. När jag fick mitt Ma trodde jag att jag var i vecka 11, men det visade sig att graviditeten avstannat i vecka 5 redan :(.

  • Imra

    Hoppar också in här, äl 1 oktober så för vår det är det bara att vänta. Plus att min sambo är bortrest dagarna innan beräknad äl, kommer hem på samma dag som äl ska vara. Försök nr 4 för vår del. :)

  • sussjohansson

    Jag har bim enligt olika appar kring 7/10, så borde ha ägglossning här i dagarna eller till helgen. Har ingen koll på min cykel så jag tog ut spiralen för en månad sedan :)

  • 92eal02

    Jag hoppar också in här. Äl den 2 oktober. Vi har kört oskyddat sen maj dock varit väldigt dåliga i sänghalmen fram tills nu i september så blir det andra riktiga försöket.

    Hur klarar ni som försökt lite längre att gå vidare och försöka igen efter misslyckade försök?

    Jag känner mig så otroligt dålig redan nu..

  • Imra
    92eal02 skrev 2017-09-19 13:33:09 följande:

    Jag hoppar också in här. Äl den 2 oktober. Vi har kört oskyddat sen maj dock varit väldigt dåliga i sänghalmen fram tills nu i september så blir det andra riktiga försöket.

    Hur klarar ni som försökt lite längre att gå vidare och försöka igen efter misslyckade försök?

    Jag känner mig så otroligt dålig redan nu..


    Undrar samma dom du!
    Är på försök nr4 och bryter ihop varje gång mensen har dykt upp.. känns omöjligt!
    Fascinerad över personer som försökt mycket mycket längre!
  • MissTery

    Hej. Tänkte hoppa in här jag med! ?

    Har ägglossning idag enligt både min kalender och test så ska förföra sambon när han kommer hem från jobbet. ???? Har BIM den 2 okt, så kanske lite tidigt för mig att vara i den här tråden men kände att den passa bättre än i sep-tråden. Det här blir första riktiga försöket på första graviditeten.

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober