• Anonym (det där lilla X-tra!­)
    Äldre 18 Sep 13:34
    9590 visningar
    51 svar
    51
    9590

    Vad attraheras ni män mest av hos en kvinna?

    Om ni inte bara letar sex vill säga? Vad får er att vilja utforska en kvinna närmre?

  • Svar på tråden Vad attraheras ni män mest av hos en kvinna?
  • Anonym (Danie­l)
    Äldre 18 Sep 13:38
    #1

    Olika från person till person vad som attraherar

  • Anonym (Oskar­)
    Äldre 18 Sep 14:15
    #2

    Runda former, integritet och humor.

  • Anonym (TheTh­ing)
    Äldre 18 Sep 14:57
    #3

    Nummer 1 är ögonen. Stora bruna ögon.
    Nummer 2 leendet tillsammans med ansiktet.
    Nummer 3 är rumpan (haha)!

    Tråkigt nog är det inte många tjejer som har charm nuförtiden. Kvinnor lockar en mycket med Sex Appeal men inte charm. Det är inte samma sak.

    Om jag ska jämföra lite generellt (kommer massa påhopp nu) så har utländska tjejer mer charm och är mer feminina än Svenska tjejer till sättet. Svenska tjejer spelar mer på sitt utseende, kropp och sexualitet medans jag har fått känslan av att utländska tjejer är väl medvetna om allt det där men tillför en extra charm som ger pricket över i:et.

    Det där Xtra charmen är den som fångar mig och knockar mig till marken! :Tungan ute

  • Äldre 18 Sep 16:49
    #4
    Relatert bilde
  • Anonym (Mhm)
    Äldre 18 Sep 16:57
    #5

    Att hon är barnfri och vill förbli så.

  • Dilati­on
    Äldre 19 Sep 05:44
    #6
    Anonym (det där lilla X-tra!) skrev 2017-09-18 13:34:59 följande:

    Om ni inte bara letar sex vill säga? Vad får er att vilja utforska en kvinna närmre?


    Om jag inte vet något om henne så är det hur breda höfter hon har och då ska de va breda utan att hon är fet eller mullig.

    Och smal midja.

    Om jag vet att hon har ett underliv som är större och eventuellt slappare än normalt så vill jag veta allt om henne
  • Äldre 19 Sep 08:40
    #7

    Att hon har en sensuell utstrålning, humor, integritet, är självgående och inte manipulativ. Ålder och utseende är mindre avgörande.

  • Äldre 19 Sep 09:04
    #8

    Hjärnan, framför allt personlighet, intelligens och humor. Finns inte det så kvittar allt annat.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Sp)
    Äldre 19 Sep 15:05
    #9
    Smecker skrev 2017-09-19 09:04:37 följande:

    Hjärnan, framför allt personlighet, intelligens och humor. Finns inte det så kvittar allt annat.


    Fördelen är att det syns om detta saknas på små människor, tycker jag. Har du varit singel länge?
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 19 Sep 15:57
    #10
    Anonym (Sp) skrev 2017-09-19 15:05:03 följande:

    Fördelen är att det syns om detta saknas på små människor, tycker jag. Har du varit singel länge?


    orutinerat av dig, Smecker är väl inte singel .
Svar på tråden Vad attraheras ni män mest av hos en kvinna?