• Anonym (Anonym)

    Feminister

    Feminister ser ju alla kvinnor som offer och all män som förövare är de här bilden verkligen sann jag har svårt att se att den bilden är sann i Sverige som är världens mest feministiska land och extremt jämställt Sverige.

  • Svar på tråden Feminister
  • Anonym (Anonym)
    glutten skrev 2017-09-18 20:51:57 följande:

    Du har missuppfattat majoriteten feminister.


    Hur har jag missuppfattat majoriteten av feminister det är ju de svartvita världsbild dem har angående könen män förövare kvinnor offer och därmed behöver inte kvinnor ta något som helst personligt ansvar.
  • Carambolan

    Feminism brukar sällan prata om "alla" utan om strukturer på samhällsnivå. Ser du inte den skillnaden förstår jag att det är lätt att tro att det är en svartvit världsbild.

  • glutten
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-18 20:57:09 följande:
    Hur har jag missuppfattat majoriteten av feminister det är ju de svartvita världsbild dem har angående könen män förövare kvinnor offer och därmed behöver inte kvinnor ta något som helst personligt ansvar.
    Som sagt.
  • Anonym (Anna)

    Du ts, har du Facebook? Bli medlem på "varför apor aldrig bär rosa klänning" en stor grupp och ställ din fråga där så ska du få se den blir ordentligt besvarad. Jösses att du missat så oerhört mycket..

  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Anna) skrev 2017-09-18 21:52:33 följande:

    Du ts, har du Facebook? Bli medlem på "varför apor aldrig bär rosa klänning" en stor grupp och ställ din fråga där så ska du få se den blir ordentligt besvarad. Jösses att du missat så oerhört mycket..


    Så att han kan bli ännu mer nedsablad?

    Ja jösses är rätt uttryck men kanske inte som du tror...
  • Kusin Krakel

    Jaså det gör de?

    Vem är du att definiera vad alla femister tycker? Har inte feminister som andra rätt att definiera sina egna åsikter?

Svar på tråden Feminister