• Zesssan

    SPA från tex Bauhaus

    Hej!

    Vi funderar på att köp ett billigare spabad.

    Och nu undrar jag vad ni har för erfarenheter av tex Bauhaus spa,Trademax eller liknande.

    Med balboa system.

    Jag vill ha åsikter från er som har eller haft spabad därifrån och inte ni som bara tror och tycker????

    Mvh zess????

  • Svar på tråden SPA från tex Bauhaus
  • riboflavin

    Vi hade vårat (köpt på rusta, märke minns jag inte) i 3 år innan vi valde att ta bort det. Under de åren fungerade det, vid de ytterst få tillfällen det användes bra. Men timmarna för att rengöra och underhålla översteg nyttotimmarna med minst det dubbla.

    Jag visste ju att det skulle bli så, så därför lät jag inte sambon köpa något dyrt.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Zesssan
    riboflavin skrev 2017-09-19 12:10:09 följande:

    Vi hade vårat (köpt på rusta, märke minns jag inte) i 3 år innan vi valde att ta bort det. Under de åren fungerade det, vid de ytterst få tillfällen det användes bra. Men timmarna för att rengöra och underhålla översteg nyttotimmarna med minst det dubbla.

    Jag visste ju att det skulle bli så, så därför lät jag inte sambon köpa något dyrt.


    Okej! Det lät ju surt!!

    I många fall är det säkert så.

    Men jag är övertygad om att vi kommer använda det en hel del,då jag själv jobbar på spa så är jag beroende av massagen,lugnet och njutningen ????. Plus att min svärmor har ett dom badar i jätte ofta och vi också när vi får chansen ????
Svar på tråden SPA från tex Bauhaus