• Anonym (x)

    Varför är en del fula kvinnor så nöjda?

    Något jag funderar på är varför en del kvinnor som är uppenbart fula verkar så nöjda? De använder jättemycket smink och stylar sig något förbannat. Trots det är det fula. Men de ser ut som en nöjd katt som lapat sig mätta på grädde.
    Varför? Kan någon förklara?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-19 13:11
    De ser belåtna och självgoda ut.

  • Svar på tråden Varför är en del fula kvinnor så nöjda?
  • Anonym (123)

    Lycka beror inte på hur man ser ut. De kanske är lyckligt gifta, har mkt sex och trevliga vänner. trivs med sitt liv, helt enkelt. I motsatt till de som lägger tid på att kolla och värdera andra människor...

  • Anonym (H)

    Vilket urfattigt och patetiskt liv du måste ha som tror att livsglädje och livskvalitet endast definieras av utseense. Beklagar. Lider med dig. Styrkekramar.

  • Anonym (Eh?)

    Jag tycker snarare att jag ser fula män som ser nöjda ut. Kan du förklara hur det kommer sig?

  • Anonym (.)

    Borde de inte vara nöjda eller vad menar du?

    Och om de inte ska vara nöjda, vad de ska de göra då? Gå och gräva ner sig?

  • Anonym (Eh?)

    Åh en fråga till. Hade de varit mer attraktiva om de sett missnöjda, griniga och bekymrade ut menar du?

  • Anonym (människor!)

    Frågan borde istället vara varför de som är så himla snygga inte är nöjda?Eloge till alla som är nöjda och mår bra oavsett utseende och till dig som startade tråden kan jag bara säga "Stackars dig som är så bitter och missnöjd att du måste starta en sån här tråd"!

  • Rock on

    TS, hur ser du själv ut?

    Är du snygg?

    Vem.bestämmer vad som är snyggt? Skönheten sitter i betraktarens ögon!

  • Rock on
    Anonym (människor!) skrev 2017-09-19 13:21:33 följande:

    Frågan borde istället vara varför de som är så himla snygga inte är nöjda?Eloge till alla som är nöjda och mår bra oavsett utseende och till dig som startade tråden kan jag bara säga "Stackars dig som är så bitter och missnöjd att du måste starta en sån här tråd"!


  • Anonym (Muppet)

    Frågan skulle vara: "Varför vill inte dessa självgoda varelser ligga med mig fastän de är fula?"

Svar på tråden Varför är en del fula kvinnor så nöjda?