• Anonym (Kaffedraken)

    Stringhylla

    Hur vanligt är det med äldre Stringhyllor med djupet 30 cm? Finns massor av annonser på Blocket och Tradera med djupet 20 cm.

    Jag var nyss med i budgivningen på Tradera om en Stringhylla i teak, tre hyllplan, mått 78*30*74 cm (B*D*H), budade 1700 men vann inte, är besviken att jag inte fick den, men samtidigt lättad då en helt ny hylla i den dimensionen kostar 1900.

    Är det nån som är kunnig här, och vet om den hade varit värd 1700?

    Hade varit kul att ha en gammaldags Stringhylla, speciellt i teak. Det närmsta man kommer det med nya är ju valnöt, och de är inte lika charmiga.



    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Stringhylla
  • Anonym (Kaffedraken)

    Lägg dina strings och andra underkläder i en garderob istället.
    Ofräsht att ha på hyllor

  • Anonym (Kaffedraken)
    Reven skrev 2017-09-19 22:44:02 följande:
    Lägg dina strings och andra underkläder i en garderob istället.
    Ofräsht att ha på hyllor
    Försökte du vara rolig eller?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Kolla på Facebook om det finns grupper för retor möbler.  Där skulle du kunna få eventuellt bättre svar än här på Familjeliv.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Kaffedraken)
    EnAnonumius skrev 2017-09-20 00:12:17 följande:
    Kolla på Facebook om det finns grupper för retor möbler.  Där skulle du kunna få eventuellt bättre svar än här på Familjeliv.
    Ja, det är sant att det nog fås bättre svar där.
    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Anonym (Kaffedraken)

    20 cm är nog vanligast, 30 ser man dock relativt ofta. Jag hade nog inte betalat så mycket för en gammal, mitt tips är att istället köpa gavlar och hyllplan för sig pö om pö om du kan hitta. Har fyra hyllor hemma jag har fått ihop så, allt som allt har jag kanske gett runt 2000 för allt. Är det äkta hyllplan rusar priserna dock upp lite. Har blandat hemma

Svar på tråden Stringhylla