• Anonym (Tatueradbanan)

    Din syn på detta

    Måste reda ut det här.

    Om man sitter i förhållande är det ok att vilja se sin partner förföras av någon annan?
    Jag vill inte begränsa min partner från att bara behöva vara med mig ett helt liv men det är ändå hon jag vill leva mitt liv med men vill inte begränsa henne till saker.

    Finns det fler som tänker så här eller är det bara jag

  • Svar på tråden Din syn på detta
  • Robert 832

    Nej, du är inte ensam. Finns många människor som önskar sin partner framgång på olika sätt och du vill att hon ska ha möjligheten att utveckla fler romantiska relationer.

    Det finns fetischer för sådant men för de flesta stannar det som fantasi.

  • Anonym (kär)

    Knäppt! Du kan ju knappast vara kär i din kvinna om du vill att andra män ska sätta på henne. 

  • Robert 832
    Anonym (kär) skrev 2017-09-19 22:45:51 följande:

    Knäppt! Du kan ju knappast vara kär i din kvinna om du vill att andra män ska sätta på henne. 


    Så kärlek är att vilja äga någon och ha ensamrätten hellre än att ge henne alla möjligheter?
  • Anonym (Tatueradbanan)

    Om du är tjej så förstår jag din reaktion säger inte emot de. Vet hur folk tänker och tycker om sådan sak. Det var bara en fråga. Inte bokstavligen sagt att jag verkligen vill vara med om det vill mer höra andras syn på detta. Älskar man en person så vill man vara två och två och bry sig enbart om varandra och inga fler behövs. Så tänker och tycker många men är intresserad av hur ni ser/tänker angående detta. (Är ingen knäppgök) det var bara en fråga :)

  • Anonym (Tatueradbanan)

    Tjejer och killar tycker och tänker helt olika när de kommer till sex. Är mer intresserad på hur ni tjejer tänker om saker. Er synd på saker.

  • Anonym (Helt okey)
    Anonym (Tatueradbanan) skrev 2017-09-19 21:36:42 följande:

    Måste reda ut det här.

    Om man sitter i förhållande är det ok att vilja se sin partner förföras av någon annan?
    Jag vill inte begränsa min partner från att bara behöva vara med mig ett helt liv men det är ändå hon jag vill leva mitt liv med men vill inte begränsa henne till saker.

    Finns det fler som tänker så här eller är det bara jag


    Jag håller med dig helt och hållet. Älskar min man men har svårt att tänka mig att jag skulle kunna matcha honom på alla plan. Varför inte låta honom hitta sina egna vägar för att få det han vill / saknar / behöver?
    Nä jag vill inte begränsa den jag älskar. Och vill inte heller själv begränsas.
    Frihet framför begränsning.
  • Anonym (Tatueradbanan)

    Därför det är intressant hur folk ser på detta. Säger inte att jag själv vill vara med om detta med en partner det är bara en allmän fråga. Man kan ha hur seriöst förhållande som helst men ändå ge varandra "frihet" eller vad folk nu vill säga. Att alla är överens om saker. Jag köper allas åsikter man väljer bara att leva som man anser att man vill leva och kör på det så klart

  • Hjulle
    Anonym (Helt okey) skrev 2017-09-21 14:23:39 följande:

    Jag håller med dig helt och hållet. Älskar min man men har svårt att tänka mig att jag skulle kunna matcha honom på alla plan. Varför inte låta honom hitta sina egna vägar för att få det han vill / saknar / behöver?

    Nä jag vill inte begränsa den jag älskar. Och vill inte heller själv begränsas.

    Frihet framför begränsning.


    Jag håller med dig helt.
  • Hjulle

    Du är inte ensam.

    Jag började introducera mina tankar för min fru för ett par år sedan. Hon har haft svårt med hela tanken men för mig har det blivit mer och mer klart att jag känner så.

    Hon sa en gång efter en fest på jobbet att en kollega stött på henne och jag ville låta henne uppleva att hon är attraktiv och hur pirret kändes igen. Jag tände på alltihop.

    Det gick över förväntan och när jag bad henne sluta eftersom den andra inte visste om vårt spel och han tog mer energi än han gav mig inledde dom en relation bakom min rygg.

    Det var hårt när jag uppdagade dom efter ungefär ett år men det intressanta är att jag inte tycker illa om hennes lust för honom och det han fick henne att känna. Det var att bli förd bakom ljuset som tog mig väldigt hårt.

    Min fru var inte mogen den leken då eller kanske inte jag heller.

    Men ingenting i min grundsyn på detta har ändrats. Och jag vill leva öppet i framtiden. Helst i någon slags trogen polyrelation men ändå känna tilliten och tryggheten med henne.

    Tilliten är såklart fortfarande djupt skadad.

    Det här är något du kan se som ett exempel på hur det kan gå om man är lite oförsiktig och inte helt drar jämt.

    Men som sagt grundtanken är jag fortfarande helt överens om

  • Fjäril Vingad

    Min pojkvän har en flickvän till och jag ser kärleken även dem emellan. Det är fint. Jag vill aldrig begränsa någon jag älskar.

  • Anonym (Tatueradbanan)

    Ni är så fina allihopa

  • Anonym (O)
    Anonym (Tatueradbanan) skrev 2017-09-19 21:36:42 följande:

    Måste reda ut det här.

    Om man sitter i förhållande är det ok att vilja se sin partner förföras av någon annan?

    Jag vill inte begränsa min partner från att bara behöva vara med mig ett helt liv men det är ändå hon jag vill leva mitt liv med men vill inte begränsa henne till saker.

    Finns det fler som tänker så här eller är det bara jag


    Det är såklart okej så länge ni är överens och båda tänder på detta.

    Inte min grej dock.

    Men vad som helst är okej så länge alla inblandade är villiga vuxna.
  • Hjulle
    Fjäril Vingad skrev 2017-09-21 15:25:13 följande:

    Min pojkvän har en flickvän till och jag ser kärleken även dem emellan. Det är fint. Jag vill aldrig begränsa någon jag älskar.


    Avundas er
Svar på tråden Din syn på detta