• Äldre 20 Sep 00:27
    4415 visningar
    22 svar
    22
    4415

    Sex med en kvinna.

    Varför är det så svårt att få sex med en kvinna??

    Varför dömer ni kvinnor ut en man utan att prata med mannen??

    Varför skall ni döma ut en man som har svårt att säga rätt saker??

    Varför kan ni kvinnor in vara lika raka som män är??

  • Svar på tråden Sex med en kvinna.
  • Anonym (?)
    Äldre 20 Sep 01:06
    #1

    Hur menar du, dömer ut? På dejtingsajter eller IRL?

    För egen del går jag alltid efter utseendet först, när det väl attraherat någorlunda snackar jag gärna och tar reda på mer. Men inte annars om det inte bara gäller vänskap. För kärlek och sex måste det yttre attrahera först av allt eller kemin.

  • Anonym (Fling­)
    Äldre 20 Sep 01:15
    #2

    Hej!

    Att välja att inte ligga med någon betyder väl inte att döma ut, som människa....? Eller? Det är många jättetrevliga personer som jag aldrig skulle ligga med. Tänk om, jobba med ditt självförtroende, gå och snacka med någon. Även kvinnor väljer själva vem de kan tänka sig ha sex med, vet du. Vem har lovat/ lurat dig att det ska vara lätt att få till det med en annan människa? Det är så otroligt mycket som måste stämma. De du visat intresse för kanske tyckt att du är oattraktiv, ointressant eller så är de intresserade av någon annan helt enkelt. Vem är det du vill skicka klagomålet till? Gud? Universum? Nej, det är inte rättvist alla gånger, men stå över kvinnohatet, snälla! Du skulle väl inte ligga med alla kvinnor heller???

  • Äldre 20 Sep 01:15
    #3
    Anonym (?) skrev 2017-09-20 01:06:26 följande:

    Hur menar du, dömer ut? På dejtingsajter eller IRL?

    För egen del går jag alltid efter utseendet först, när det väl attraherat någorlunda snackar jag gärna och tar reda på mer. Men inte annars om det inte bara gäller vänskap. För kärlek och sex måste det yttre attrahera först av allt eller kemin.


    Det måste vara därför inte någon kvinna vill ha mig. Jag är överviktig och stammar så fort jag skall försöka säga något.Vilket gör att när jag försöker säga något, står jag helt ensam. Vilket gör att jag är nervös redan innan någon vill prata med mig.
  • Äldre 20 Sep 01:17
    #4

    Det är väl mycket rakt av kvinnor att tacka nej om tycke inte uppstår från båda hållen! Vad är alternativet?

  • Anonym (Fling­)
    Äldre 20 Sep 01:19
    #5

    På vilket sätt bemöter män dig bättre?

  • Äldre 20 Sep 01:20
    #6
    Anonym (Fling) skrev 2017-09-20 01:15:15 följande:

    Hej!

    Att välja att inte ligga med någon betyder väl inte att döma ut, som människa....? Eller? Det är många jättetrevliga personer som jag aldrig skulle ligga med. Tänk om, jobba med ditt självförtroende, gå och snacka med någon. Även kvinnor väljer själva vem de kan tänka sig ha sex med, vet du. Vem har lovat/ lurat dig att det ska vara lätt att få till det med en annan människa? Det är så otroligt mycket som måste stämma. De du visat intresse för kanske tyckt att du är oattraktiv, ointressant eller så är de intresserade av någon annan helt enkelt. Vem är det du vill skicka klagomålet till? Gud? Universum? Nej, det är inte rättvist alla gånger, men stå över kvinnohatet, snälla! Du skulle väl inte ligga med alla kvinnor heller???


    Det är så långt från kvinnohatet som möjligt. Du jag kommer aldrig så långt att blir bort vald.
  • Äldre 20 Sep 01:22
    #7
    RakelO skrev 2017-09-20 01:17:28 följande:

    Det är väl mycket rakt av kvinnor att tacka nej om tycke inte uppstår från båda hållen! Vad är alternativet?


    Jag blir bort vald innan någon ens försöker prata med mig.
  • Äldre 20 Sep 01:23
    #8
    Anonym (Fling) skrev 2017-09-20 01:19:43 följande:

    På vilket sätt bemöter män dig bättre?


    Det är aldrig någon som ens bemöter mig.
  • Anonym (Fling­)
    Äldre 20 Sep 01:33
    #9

    Om du stammar svårt, har du provat uppvakta i skrift?Är du trevlig och har humor borde du kunna gå hem hos någon. Du låter lite bitter här, och det är i sig oattraktivt. Prova en lättsammare approach. Be någon vän om hjälp: som kan introducera dig för någon på t ex krogen: "Hej! Det här är Nalle! Han är skittrevlig, om man orkar lyssna på honom! Och så några intressanta/ underhållande fakta om dig...." stamningen kan vändas till något positivt om uthållighet, vältränad tunga etc.... att man kommer hinna ha minst dubbelt så trevligt och att du kommer få bjuda på dubbelt så många drinkar e d. Beroende på vilken nivå man vill lägga sig på. Lycka till! Bjud på dig själv! Många feta stammare har flickvänner. De kallar sig rappare;)

  • Anonym (?)
    Äldre 20 Sep 01:36
    #10

    Tråkigt för dig. Kanske du måste börja jobba med din vikt och att stärka ditt självförtroende lite vilkett ofta kommer om man börjar trivas med sig själv. Sen att försöka träffa människor på ställen där man har intressen gemensamt och får naturliga möten brukar bli bra. För att kvinnor ska bli attraherade måste man ju dessvärre ha något att komma med som sticker ut, vara en intressant person snygg, sexig, rolig, intelligent...man kan göra så otroligt mycket. Att brinna för sin grej vara intresserad av sig själv och sin omgivning.  Har du testat något av detta t ex?

Svar på tråden Sex med en kvinna.