• Anonym (Bor i öknen)

    Tell me

    Om det finns tjejer eller kvinnor som kollar porr? Vad är anledning till ni gör det? Finns det någon som vågar träda fram och vara ärlig? o.O Kollar du som tjej på det för att du gillar det du ser och blir upphetsad eller kollar du för att du är uttråkad? Eller vad får dig att kolla på de även om du är singel eller i förhållande

  • Svar på tråden Tell me
  • Anonym (Jösses)

    Men herregud klart det finns kvinnor som kollar porr. Jag kollar för att komma, dvs kollar, onanerar, kommer. Blir inga långa sessioner.

  • Anonym (Bor i öknen)

    Het ärligt vet jag inte vad problemet med porr är? Visst det finns dem som tar det lite för långt så det blir ett problem men herregud alla ska väl få lov att kolla? Men det är just delen om man är i en relation då klyvs åsikterna... Nu låter jag kanske som en retard men när man själv kollat som kille så vet jag inte riktigt varför jag kollar vad det är som får mig att titta vidare eller ens kolla på de alls liksom. Jag var i ett förhållande för ungefär 1 år sen nu och jag var så ärlig mot henne att jag berättade att jag kollade ibland och fick värsta utskällningen plus att förhållandet tog slut. För hon tog det så pass illa och argumenterade så här "tänker inte leva i en relation med en kille/man som på något vis förr eller senare tar till porr när han har mig" så det förhållandet tog slut för hon blev fett äcklad av det

  • Anonym (ema)

    Jag kollade när jag var i tonåren. För att alla andra gjorde det. Och jag trodde att man mer eller mindre var tvungen. Men jag blev bara äcklad. Minns första gången jag kollade, det blev som en chock och jag tror till och med att jag började gråta. Jag slutade kolla på porr som ung vuxen när jag började tänka mer själv.

  • Anonym (Bor i öknen)

    Porr är inget man behöver i sitt liv. Bästa är att göra porr själv (if u know what i mean)

    Jag förstår dig vad du menar. Killar blir mer inne i porr än vad tjejer blir. Finns dem killar som väljer porr före en tjej och det är lite konstigt men alla är vi olika.

    Man vet att porr är fake men ändå gör det vissa killar även tjejer blir upphetsade av att kolla på de

  • Anonym (Vi finns)

    Jag kollar porr om jag känner att jag har tiden och lusten :) ibland är det skönt att bara göra allt själv men andra gånger surfar jag upp något med mobilen. Det är oftast vissa ställningar jag letar efter eller när killen kommer i tjejen x) hoppar oftast igenom hela klippet för att hitta ställningen/kommet jag tycker om att se på och ser endast den delen. Man går väl igång lite extra, om jag och sambon har tid och ork tittar vi på porr tillsammans. Jag ser oftast inte så mycket just då för jag gillar att tillfredställa honom och höra att han njuter men det är något speciellt att kunna se på det tillsammans :)

  • Anonym (Bor i öknen)

    Att kunna titta tillsammans är både bra och dåligt. Har enbart dålig upplevelse med att göra det tillsammans det var för en jag var tillsammans med tidigare hon och jag tittade ihop så öppna var vi men efter ett par gånger började jag ine att jag inte kunde tillfredställa henne och hon tog oftast upp när vi kulle ha sex om vi inte kunde kolla på porr först liksom. Det kändes som det var något som fick henne att gå igång men som jag tydligen inte kunde ge :/ Jag gillar porr erkänner men tar aldrig porr före annat trots jag är kille. 

  • Pussan
    Precis som inlägg ovan, kollar porr när jag onanerar, det finns mycket man kan fantisera om och bli kåt av, men också sånt som jag också har gjort och då blir jag kåt av det...
  • Anonym (Bor i öknen)

    Vad får en egentligen att vilja se på porr? Låt säga att man är i förhållande vf tar man då till porr tex? Varför inte liksom göra saker ihop med sin partner i stället för att kolla på när andra knullar? Det känns som att många inte vill erkänna att dem gillar kolla på när andra har sex? Säger inte att jag har rätt

  • Anonym (Vi finns)

    Vi tittar sällan på porr tillsammans men när vi vill spicy till det lite extra så kan vi göra det och kanske att man har lite extra smink med någon sexig outfit också x)
    För min del när jag tittar på porr själv är just att jag går igång på själva penetrerandet, bryr mig inte om hur de ser ut i övrigt, men gärna en bra vinkel så att jag kan se själva "huvuddelen" :) har alltid gått igång på att killen kommer i mig så därför gillar jag väl kanske att se det med? När man själv har sex är det ju svårt att se från den vinkeln som jag vill se kanske xD men skulle aldrig ta porr framför vanligt sex. Att uppleva sexet, närheten, ruset och möjligheten att växla upp både för sig själv och sin partner slår allt :) men ibland vill man bara få det snabbt överstökat själv och lite porr på det gör att jag får en klarare bild än om jag skulle fantisera :)

  • Anonym (GirlX)

    Kan bara träffa min partner varannan vecka pga barn så dw veckor vi inte ses måste jag ju ta hand om det själv, då blir det porr. Är väldigt visuell av mig och har svårt att komma utan någon slags visuell stimulans.

Svar på tråden Tell me