• Jennyjaras

    Fått missfall och Pco

    Hej igen det var ett tag sen ett år ungefär i dag är man 41år . I dag är man ledsen , fick reda på att jag har fått missfall men det var i V 7+ på väg i 8v så det var väl inte menat att bli något den här gången. Jag tyckte jag har känt mig trött ,har tänkt kan jag vara gravid ,för två veckor sedan jag troende mensen var äntligen på väg men hade liten ljusrosa blödning och sen inget mer och sen andra veckan efter slemmig brun rosa blödning och så försvann det så jag tog kontakt med mödravc ,men det var ingen graviditet ,sen tog jag kontakt med gyn och hon gjorde ultraudersökning ,så såg hon min slemhinna var jättetjock men ingen hjärtverksamhet ,så skickade hon mig att ta blodprov .I dag fick jag svar , jag har varit gravid ,ska få tabletter så jag får ut allt som är kvar. Känns tråkigt och jobbigt . Men hoppas nästa gång så lyckas vi . Kan det bli lättar ,nu när man vet att det fungerar ? Vi har försökt hela tiden till och från , flera år ,först nu händer det här så man undrar om kroppen är redo nu. Jag fick min dotter spontant när jag var 31 år men vägde då 72 slutet av gravitetet men sen har kämpat med vikten nu väger 90 men ska kämpa på att gå ner innan nu graviditet . Är det några som har varit med om samma sak ?. Får krama vår dotter extra i dag som är tio . ????

Svar på tråden Fått missfall och Pco