• Anonym (Förhållande och sex)

    Om en kvinna söker kärkek och förhållande blir det nobben...

    Varför hon ofta skriver att hon söker kk eller sex, med risk för att inte få någon närhet alls, trots att hon egentligen letar en man att gifta sig med, medan motsatsen gäller för en man. Om han söker kärlek och förhållande vallfärdar kvinnor till hans sida, vilket ju är ett smart sätt att få sex utan att ha något seriöst i åtanke. Kvinnan trillar dit efteråt och mannen lägger benen på ryggen och försvinner ur bilden snabbast möjligt Så ser bilden ut om man frågar runt tragiskt nog bland kvinnor speceillt. Inte så hoppfullt för de kvinnor som vill något seriöst alltså. De flesta män som vill liknande är redan i relationer och mitt i barnaalstrande, resten sitter på nätet och slösar på kvinnors tid och gnäller om att ingen vill ligga med dem;/ Konstigt!!!

  • Svar på tråden Om en kvinna söker kärkek och förhållande blir det nobben...
  • Anonym (Fattar ingenting)

    Vad är egentligen ditt syfte med den här tråden? Är det någonting du vill diskutera eller vill du bara snacka skit? 

  • Anonym (Förhållande och sex)
    Anonym (Fattar ingenting) skrev 2017-09-21 22:59:05 följande:

    Vad är egentligen ditt syfte med den här tråden? Är det någonting du vill diskutera eller vill du bara snacka skit? 


    Diskutera!
  • Anonym (Fattar ingenting)
    Anonym (Förhållande och sex) skrev 2017-09-21 23:49:01 följande:
    Diskutera!
    Men då kanske du ska ha med någon slags frågeställning i din trådstart? 

    ... 
  • Anonym (Fattar ingenting)
    Anonym (Förhållande och sex) skrev 2017-09-21 23:49:01 följande:
    Diskutera!
    Men då kanske du ska ha med någon slags frågeställning i din trådstart? 

    ... 
  • Anonym (man)

    Det känns som du har något av en skrev syn på män. De flesta män jag känner är ute efter seriösa förhållanden, och många av dem är också i sådana förhållanden.

    Sen har jag aldrig fattat kvinnor som så desperat söker man för giftermål och barn. Klart det kommer med tiden, men man lär ju testa och se om man passar ihop både i vardagen och sängen innan man bestämmer sig för längre åtaganden. Och här fallerar det för vissa, varvid männen (ellrr kvinnan) söker vidare. Inte jättekonstigt kan jag tycka.

  • Anonym (Mr Mr)
    Anonym (Förhållande och sex) skrev 2017-09-21 22:55:53 följande:

    Varför hon ofta skriver att hon söker kk eller sex, med risk för att inte få någon närhet alls, trots att hon egentligen letar en man att gifta sig med, medan motsatsen gäller för en man. Om han söker kärlek och förhållande vallfärdar kvinnor till hans sida, vilket ju är ett smart sätt att få sex utan att ha något seriöst i åtanke. Kvinnan trillar dit efteråt och mannen lägger benen på ryggen och försvinner ur bilden snabbast möjligt Så ser bilden ut om man frågar runt tragiskt nog bland kvinnor speceillt. Inte så hoppfullt för de kvinnor som vill något seriöst alltså. De flesta män som vill liknande är redan i relationer och mitt i barnaalstrande, resten sitter på nätet och slösar på kvinnors tid och gnäller om att ingen vill ligga med dem;/ Konstigt!!!


    Enklast är att byta bekantskapskrets och sluta hänga med WT..
Svar på tråden Om en kvinna söker kärkek och förhållande blir det nobben...