• Äldre 22 Sep 16:21
    12911 visningar
    47 svar
    47
    12911

    Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?

    Hej allihopa! Har varit på kub idag, fick de bästa resultat man kan få så jag är helt överlycklig! Har fyra fantastiska pojkar sedan tidigare så egentligen spelar inte könet någon roll men är ändå nyfiken i en strut. Är det någon som vill/kan mer än mig om nub eller skallteorin som tror sig ha en aning! Skulle bli jätteglad om någon ville gissa! Är i vecka 12+3.

    Kram Anna

  • Svar på tråden Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?
  • Äldre 22 Sep 16:23
    #1

    Oj, blev visst två likadana bilder på varandra.

  • Äldre 22 Sep 17:27
    #2
    annaki skrev 2017-09-22 16:21:33 följande:

    Hej allihopa! Har varit på kub idag, fick de bästa resultat man kan få så jag är helt överlycklig! Har fyra fantastiska pojkar sedan tidigare så egentligen spelar inte könet någon roll men är ändå nyfiken i en strut. Är det någon som vill/kan mer än mig om nub eller skallteorin som tror sig ha en aning! Skulle bli jätteglad om någon ville gissa! Är i vecka 12+3.

    Kram Anna


    Grattis till bebis. Jag tror att det är en flicka utifrån nuben
  • Äldre 22 Sep 17:42
    #3

    Tack så mycket! Tror du det, kan ju vara spännande att bli mamma åt en liten flicka denna gången! Är det någon annan som tror samma eller annorlunda?

  • Äldre 22 Sep 20:42
    #4

    Ingen annan?

  • Äldre 23 Sep 00:22
    #5

    120% flicka

    Kan någon gissa vad jag har

  • Äldre 23 Sep 12:12
    #6

    Tror du verkligen att det är en liten tös, är det nubben eller skallformen som får dig att tro det? Trodde nämligen inte att vi kunde tillverka sådana . Försökte titta på din bild, letade som sjutton efter en liten nub men kan inte se något förutom en gullig minibebis ! Hoppas några fler experter hittar hit!

  • Äldre 23 Sep 14:39
    #7

    Både nubben o Skallformen

    Kan förstå det när man har fått så många pojkar

    Jag har 4 flickor o vissa säger att det ser ut som en pojke mina tjejer hade runt huvud vad tror du om du tittar på Skallformen?


    Jk
  • Äldre 23 Sep 14:40
    #8

    På min bebis

  • Äldre 23 Sep 16:10
    #9

    Lite lustigt, tänkte faktiskt säga pojke utifrån skallformen. Satt och tittade på gamla ultraljudsbilder från kub och alla mina pojkar hade den rundade pannan och liksom halvmåneformade ansiktet som din bebis har. Nubben kan jag däremot inte säga något om. Vad kul om vi båda får testa ett "nytt kön" vid femte barnet !

  • Äldre 23 Sep 16:23
    #10


    Jag kan bjuda på en kubultraljudabild från min förra graviditet. Ut kom en liten flicka. Nuben stämmer bra. Huvudet är rundat och jag har för mig att skallteorin är det motsatta.
Svar på tråden Är det någon som vill gissa kön på bebisen i min mage utifrån nub eller skallteorin?