• SweeneyTodd

    Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

    Det finns en likadan tråd, men eftersom den är gammal startar jag en ny. 

    Så, kör på som enligt trådstarten! :)

  • Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • nnnnnnnn

    Ska vi kommentera den föregående eller helt fritt?
    För ditt nick och bild känns väldigt genomtänkt och jag tror att du är cineast eller road av kultur.

    Så nu är det upp till nästa att kommentera mej! (Eller fritt välja andra från FL?)

  • SweeneyTodd
    nnnnnnnn skrev 2017-09-26 20:52:49 följande:
    Ska vi kommentera den föregående eller helt fritt?
    För ditt nick och bild känns väldigt genomtänkt och jag tror att du är cineast eller road av kultur.

    Så nu är det upp till nästa att kommentera mej! (Eller fritt välja andra från FL?)
    (Man ska kommentera den föregående, inte helt fritt. Så nu ska nästa kommentera dig) 
  • riboflavin
    nnnnnnnn skrev 2017-09-26 20:52:49 följande:

    Ska vi kommentera den föregående eller helt fritt?

    För ditt nick och bild känns väldigt genomtänkt och jag tror att du är cineast eller road av kultur.

    Så nu är det upp till nästa att kommentera mej! (Eller fritt välja andra från FL?)


    Spontant känns ditt nick inte så genomtänkt alls, men jag blir nyfiken på valet av avatar. Inte så många som ens vet vad en Spirobranchus är.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Aniiee
    riboflavin skrev 2017-09-27 19:01:31 följande:
    Spontant känns ditt nick inte så genomtänkt alls, men jag blir nyfiken på valet av avatar. Inte så många som ens vet vad en Spirobranchus är.
    Ditt nick läter väldigt nyttigt. Och när jag ser din bild så tänker jag direkt på RC Gusto =P
    Fight for what you will, but you can't hide, 'cause all men must die.
  • nnnnnnnn
    riboflavin skrev 2017-09-27 19:01:31 följande:
    Spontant känns ditt nick inte så genomtänkt alls, men jag blir nyfiken på valet av avatar. Inte så många som ens vet vad en Spirobranchus är.

    nej nnnnnn blev det för jag tänkte ta nn, men det var såklart redan taget! Så det blev några fler n...


    Julgransmaskarna är ju så otroligt vackra djur, svårt att inte fascineras av havsborstmaskar. Dessa är dessutom lite mer färgglada än de svenska.

  • SweeneyTodd
    Aniiee skrev 2017-09-27 19:11:24 följande:
    Ditt nick läter väldigt nyttigt. Och när jag ser din bild så tänker jag direkt på RC Gusto =P
    När jag ser det nick tänker jag på den Annie i som man sjunger om i Smooth criminal.
  • riboflavin
    Aniiee skrev 2017-09-27 19:11:24 följande:

    Ditt nick läter väldigt nyttigt. Och när jag ser din bild så tänker jag direkt på RC Gusto =P


    Ha ha, jag reggade mig vid frukostbordet, såg mig om efter inspiration och läste innehållsförteckningen på mjölkpaketet. RC Gusto var ett nytt begrepp för mig, fick googla. Bilden är en optisk illusion som på avstånd ska se ut som en döskalle men vid närmare anblick visar sig vara en ung kvinna framför en spegel.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • riboflavin
    nnnnnnnn skrev 2017-09-27 20:00:43 följande:

    nej nnnnnn blev det för jag tänkte ta nn, men det var såklart redan taget! Så det blev några fler n...

    Julgransmaskarna är ju så otroligt vackra djur, svårt att inte fascineras av havsborstmaskar. Dessa är dessutom lite mer färgglada än de svenska.


    Jag har jobbat som dykledare i röda havet i många år, och håller med dig. De är underbart vackra och oerhört fascinerande djur. Även våra svenska arter är vackra i rätt ljus, de är mer färgglada än man tror.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • SweeneyTodd
    riboflavin skrev 2017-09-28 16:42:44 följande:
    Jag har jobbat som dykledare i röda havet i många år, och håller med dig. De är underbart vackra och oerhört fascinerande djur. Även våra svenska arter är vackra i rätt ljus, de är mer färgglada än man tror.
    När jag ser ditt nick tänker jag på någon som är emo. 
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?