• Polkagrisen85

    första symtom på graviditet

    Som rubriken , vad va era symtom och när märktes dom ? Hur långt efter Äl osv ? Kan man känna nåt nån/några dagar efter befruktning ? Typ spända bröst eller nåt ?

  • Svar på tråden första symtom på graviditet
  • Simone

    Jag har precis plussat ovh jag har haft "symtom" sen ägglossningen. Den här månaden kände jag av ägglossningen ordentligt och sen dess har jag haft molvärk i magen (dock har jag det innan mens också) jag har haft gaser i magen, inte så jag släppt mig, det har stannat kvar i magen. (Låter jätte konstigt haha) hade en sån magkänsla att jag va gravid så tog ett test och det var positivt :)

  • Milou3

    Svagt illamående äl+4! Dom sen kom och gick lite då och då fram till plus då det blev värre.

  • Carambolan

    Ingen mens har varit mitt första symptom i alla graviditeter. Först nån vecka efter det har illamåendet börjat sätta in.

  • HannaA11

    Jag var lite yr och ovanligt varm strax innan jag skulle få min mens, sen blev jag snabbt svullen i magen (trodde att det var mensen som var på g). Illamåendet kom på riktigt kvällen innan jag plussade, då var jag i v 6 men hade haft lite strulig mens innan så hade inte reagerat på att mensen var lite sen. Lite segt att illamåendet och kräkningarna fortfarande hänger i trots att jag är i v 16 nu, men det är ju värt det i slutändan :)

  • Polkagrisen85

    Jag är Äl +3 bara men idag har d små spänt i brösten ???? Så spännande :) så ja va lite nyfiken på om det gick att ha symtom så tidigt :) väntar m spänning till bim 4-5 sept ????????

Svar på tråden första symtom på graviditet