• Anonym (Valentina)

    Varför får mannen reklam från dejtingsidor??

    Min make får reklam från dejtingsidor på nätet. Han säger naturligtvis att han är oskyldig men hur fungerar det på riktigt? Är det möjligt att han får smsreklam från dejtingsidor utan att han har sökt efter kvinnor på nätet och lämnat ut sitt mobilnummer? Jag vill veta om det är möjligt eller inte.

  • Svar på tråden Varför får mannen reklam från dejtingsidor??
  • Anonym (Nja)

    Jag får också det men är lyckligt gift sen många år och söker inte på sånt :)

  • Anonym (KK)
    Anonym (Valentina) skrev 2017-09-22 21:58:12 följande:

    Min make får reklam från dejtingsidor på nätet. Han säger naturligtvis att han är oskyldig men hur fungerar det på riktigt? Är det möjligt att han får smsreklam från dejtingsidor utan att han har sökt efter kvinnor på nätet och lämnat ut sitt mobilnummer? Jag vill veta om det är möjligt eller inte.


    Låter som han har någon tidigare eller pågående erfarenhet av nätdejting.
  • Anonym (Jag med)

    Får också sms från dejtinggrejer och har inte vart in på en dejtingsajt på tio år och gift sedan flera år.

  • Anonym (Reklam)

    Han kan ha lämnat ut sitt mobilnummer till nåt företag som sålt hans uppgifter till dejtingföretag/webbsidor.

  • Anonym (fullt möjligt)

    Fick ett sms från nån datingsida igår och har aldrig varit inne på en sån sida. Har varit ihop med mannen i snart 15 år och vi gifte oss nu i somras. Även en kompis fick igår.

  • Anonym (Valentina)
    Anonym (Reklam) skrev 2017-09-22 22:33:13 följande:

    Han kan ha lämnat ut sitt mobilnummer till nåt företag som sålt hans uppgifter till dejtingföretag/webbsidor.


    Tänkte inte på det sammanhanget. Tack för att du delade med dig. Så KAN det naturligtvis vara.
  • Anonym (Samma här)

    Jag fick det idag och har garanterat inte varit på en dejtingsida på 15 år (då jag träffade min man). Förmodligen har något annat företag sålt mitt mobilnummer

  • Pretorian IV

    Får det också, trots att jag inte är inne på sådana sidor. Däremot porrsurfas det lite då och då, så det kommer nog därifrån.

  • lövet2

    Jag fick ett sådant SMS i kväll, och jag har aldrig varit in på en sådan sida i hela mitt liv.

  • sagoskog

    Fick ett sånt reklamsms igår och har aldrig varit involverad inärdejting. Såg även någon som postade ett inlägg om någon liknande reklam på fb.. så det verkar "gå" nu.

  • Anonym (M)

    Jag fick senast idag ett sms från någon jävla dejtingsida som jag aldrig har varit inne på eller ens hört talas om. Är i ett förhållande sedan åtta år, gravid med massivt illamående och hänger definitivt inte på dejtingsidor.

  • Anonym (Sandra)

    Både min kille och jag fick ett sånt reklamsms från en dejtingsida igår kväll. Vet till 100% att jag inte varit inne på nåt sånt, har nämligen aldrig nätdejtat i hela livet.

  • Anonym (Lis)

    Fick också ett sånt sms igår. Aldrig nätdejtat heller. Aldrig fått något sådant förut. Verkar vara något som skickas just nu till många.

  • Anonym (Sms!?)

    Att få reklam av olika slag på mailen har jag varit med om massor och mer eller mindre dyker upp dagligen (och det är ju lite irriterande) men jag hade blivit sjukt irriterad om det kom på SMS med!? Det är mer provocerande. Förstår din undran TS.

Svar på tråden Varför får mannen reklam från dejtingsidor??