• Anonym (Såtrött)

    Är detta PMDS? Ni som har det, titta hit!

    Hej allihopa!
    Jag har dom senaste 1-2 månaderna haft otroliga problem med ilska, väldigt lättirriterad och ser rött för minsta lilla. Jag har alltid varit en lugn person som kan bli sur men aldrig riktigt arg men på senaste så kan jag börja gapa på sambon om han råkar säga något "fel". Jag kan inte kontrollera det. Detta inträffar en vecka innan mens, veckan under mensen och även veckan då jag har ägglossning. Samma med sötsuget. Jag kan lätt äta chips och dip varje kväll! Samma med godis, choklad och läsk. Jag sover också otroligt mycket. Igår natt så somnade jag vid 1 och gick upp kvart i 1 på förmiddagen. Ett annat problem är också att när jag väl lägger mig för att sova så kommer jag aldrig till ro, vrider och vänder mig hur länge som helst och hela kroppen känns obekväm på något sätt. Jag orkar inte detta längre! Vad är det som händer med mig? Är det någon som vet vad detta är? Är det PMDS?
    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Är detta PMDS? Ni som har det, titta hit!
  • Anonym (Stina)

    Detta är alltså ett helt nytt fenomen för dig? Något som börjat de 2 sista månaden?

    Är det nåt särskilt som hänt i ditt liv sista tiden?

  • Anonym (Såtrött)

    Hej! Förlåt för sent svar. Har inte kunnat använda familjeliv-appen. Ja detta är helt nytt för mig! Även om det inte är PMDS så är det nånting annat som är riktigt tokigt. Det har inte hänt nånting alls egentligen, det enda jag kan tänka på är att jag hade en fästing som satt på ryggen men då skulle det nog vara mer konkreta symtom.


    Anonym (Stina) skrev 2017-09-23 10:12:41 följande:

    Detta är alltså ett helt nytt fenomen för dig? Något som börjat de 2 sista månaden?

    Är det nåt särskilt som hänt i ditt liv sista tiden?


Svar på tråden Är detta PMDS? Ni som har det, titta hit!