• Elaine

    Tips på hur man får en "svår" kille att komma?!

    Jag har börja träffa en kille som är helt otroligt bra på att slicka och får mig att komma helt galet varje gång vi har sex!
    Detta är helt magiskt för mig då jag hela mitt (sex)liv har haft väldigt svårt att få orgasm.
    Problemet är nu istället att jag väldigt gärna vill ge lika mycket som jag får, men jag har inte lyckats hittills. Han har kommit ett par gånger när vi har haft sex men jag har aldrig lyckats ge honom en avsugning med lyckligt slut, vilket jag väldigt gärna vill.
    Han säger att det är skönt när jag suger och jag har bett honom att säga hur han vill ha det, men upplever att han inte riktigt vill ge instruktioner...
    Så nu vill jag ha handfasta tips!
    Finns det några magiska trick?
    Snälla hjälp!!

  • Svar på tråden Tips på hur man får en "svår" kille att komma?!
  • Anonym (.)

    Jag gillar när det är mycket saliv, gärna att det blir kladdigt, är bara sexigt om det rinner lite saliv i mungipan. Jag gillar även när det låter lite, en helt tyst sug tänder inte. Läppglans är sexigt under oralsex tycker jag...

    Tunga på undersidan av ollonet är skönt. Jag gillar även när hon tar ur kuken lite och slickar på den.

    Variera sugdjupet och hjälp till med handen. Gillar även att få handen runt roten.

    Tjejen ska gärna sitta ner på knä när hon suger.

    Jag gillar inte dammsugarsug, men vissa gillar det. Jag gillar inte nån form av massage eller liknande på pungen, däremot är jag riktigt känslig (på ett positivt sätt) i mellangården och anus. Ett finger (utan när...) eller annat där bak samtidigt som jag får en avsugning är en höjdare.

    Konstigt att han inte vet vad nån tänder på. Han kanske inte gillar avsugningar så mycket?

  • carlssonanna

    Min man har också svårt att komma i min mun. Jag brukar rynka av honom det sista och försöka siktA mot munnen

    Har kunnat suga hela vägen ett par gånger när han druckigt en del.

  • Anonym (Mimmi)

    ?Kladda ner? hans pung med rikligt med saliv och sug och slicka hans pungkulor medans du runkar honom snabbt. Brukar fungera för mej på killar som är ?svåra?.

  • Anonym (gman)

    Han kanske behöver mer dirty, för att verkligen gå igång. Jag tycker det är ok att bli avsugen men inte favoriten. Skulle tjejen börja fråga om jag vill se henne suga av andra män, att hon vill se mig med andra män, tänk om det var en man som hade min kuk i sin mun... då skulle saker hända Tungan ute

  • Anonym (Emma)

    Jag var tillsammans med en kille för länge sedan som hade svårt att komma vid avsugningar. Vi pratade massor och övade vilket ju var härligt för oss båda. Jag växlade mellan att runka och suga, eftersom han hade någon slags spärr mot att spruta i min mun. Han ville, men kunde liksom inte hela vägen. Jag bad honom också att runka framför mig så att jag kunde få se hur hårt tryck han behövde och ville ha.

    Till slut lyckades det och det enormt härligt för oss båda. Tricket var att han sa till precis när han bar nära, då växlade jag till att suga från att ha smekt och runkat honom. Det var en slags spärr han behövde bryta igenom bara, sedan gick det bra även om han behövde mycket tid på sig.

  • MrFlex

    Orgasmen är en blandning av lust och fysisk stimulans. Om han inte tänder på oralsex så kanske din teknik inte spelar så stor roll. Jag tycker inte en avsugning är så upphetsande även om det är skönt och hade aldrig kommit av oralsex innan min nuvarande. Nu går det bra beroende på att hon gör det med en sådan passion att det blir upphetsande, en grym teknik och att jag är väldigt tänd på henne.

  • Anonym (Hmm)

    Testa ett bröstknull där du kan slicka/suga lite när den dyker upp mellan
    brösten.
    Han kanske inte är en "bröst-kille" men funkar på många.
    När/om han kommer kan du ju ha munnen öppen eller stängd - valfritt.
    På mig funkar det!! Vi kan avsluta så även efter vanligt knulla. 
    Hon tycker om att se mig när jag inte kan hålla emot längre och jag
    kommer gärna mellan brösten också! Yummie :)
    Bör ju inte vara känsligt med "kladd", haha

  • Anonym (nn)

    Antingen har han någon sorts mental spärr och svårt att slappna av eller så tänder han inte tillräckligt på det du gör. Försök utröna vilket det handlar om.

  • Anonym (sug)

    Finger i stjärten samtidigt så löser det sig nog.

  • Anonym (build up)

    bygga upp stämningen. när det börjar rycka lite i honom så spela på stämningen, busa, håll honom på halster, låt honom bli riktigt sugen först. jag brukar suga på fingrar, nafsa i halsen, kyssa ljumskarna, massera höfter mage, kyssa blött överallt, mumsa på hans brösthår, sakta men passionerat närma sig penisen. när man väl är där ska den vara stenhård och överkåt :p

    mycket saliv, växla hand och mun, hand och mun samtidigt, växla djup, en hand på väg mot anus. inlevelse och var mycket kåt själv. visa att du älskar honom och vill ha honom och att du älskar att suga hans kuk. viktigare än att tänka på teknik. när det känns bra för er båda har du hittat rätt teknik.

    kanske finns det nån särsk miljö / position som din kille föredrar att bli avsugen i. min gillar att bli avsugen i duschen väldigt mycket t ex

  • Anonym (Proffs)
    Anonym (build up) skrev 2017-09-24 07:52:09 följande:

    bygga upp stämningen. när det börjar rycka lite i honom så spela på stämningen, busa, håll honom på halster, låt honom bli riktigt sugen först. jag brukar suga på fingrar, nafsa i halsen, kyssa ljumskarna, massera höfter mage, kyssa blött överallt, mumsa på hans brösthår, sakta men passionerat närma sig penisen. när man väl är där ska den vara stenhård och överkåt :p

    mycket saliv, växla hand och mun, hand och mun samtidigt, växla djup, en hand på väg mot anus. inlevelse och var mycket kåt själv. visa att du älskar honom och vill ha honom och att du älskar att suga hans kuk. viktigare än att tänka på teknik. när det känns bra för er båda har du hittat rätt teknik.


    Låter ju helt underbart vilken passion 
  • vargbjörn

    Jag har aldrig kommit av en avsugning. En fån vd det nära men det hade ingenting med teknik eller trix o göra utan det var det som skedde innan tror jag. Hon lyckades få mig att känna massor och slappna av på riktigt

  • Anonym (Mysigt)

    Min nuvarande partner hade svårt att komma i början.

    Nu kommer han relativt fort.

    Hela grejen är nog inlevelse och känsla.

    Jag älskar hans kuk och jag älskar att suga.

    Jag brukar börja med att blöta upp den genom att kyssa toppen innan jag sakta suger in själva ollonet och smeker honom med mjuk tunga över strängen.

    När det är ordentligt blött suger jag samtidigt som jag har en hand runt roten och blir stuvade i tungan och masserar strängen mer intensivt.

    Varierar hur djupt jag tar honom och fokuserar på ollonet.

    Han kommer oftast inom 10 minuter och säger själv att jag äger på att suga.

  • Anonym (Proffs)
    Anonym (Mysigt) skrev 2019-06-01 03:12:01 följande:

    Han kommer oftast inom 10 minuter och säger själv att jag äger på att suga.


    Tycker du om att höra det?
  • Hegeltegel

    Jag njuter mycket av att bli avsugen men kommer endast vid de extremt få tillfällen någon har kunnat ta den hela vägen.

    Kan du det?

    Sen kan det hjälpa med massage(rätt hård) i mellangården.

    Lycka till!

Svar på tråden Tips på hur man får en "svår" kille att komma?!