• snuttplutt

    20 år äldre?

    Jag gillar alltså en 20 år yngre tjej, hon är runt 25. Jag skulle kunna tänka mig att ha ett förhållande med henne. Men hur känner ni tjejer runt 25? Och har ni erfarenheter av det, berätta gärna hur det var.
    Och OM du gillade en 20 år äldre man, skulle du vilja att han tar första steget? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 20 år äldre?
  • kottelin

    När jag var 25 tyckte jag ofta att äldre män var mer attraktiva än jämnåriga.
    Jag till och med gifte mig med en man som var 40 när jag själv skulle fylla 27!
    Det höll inte och idag är jag lika glad för det, såg honom häromdagen... en liten lönnfet halvflint och gråhårig gubbe.

    Idag har jag en yngre partner istället, dock inte SÅ många år yngre.
    Jag tror numera att man leker bäst med dem i sin egen ålder.
    För mig gäller +-5 år.


    Ja, typ så...
  • snuttplutt

    Det sista alternativet "vill inte bli raggad på av en slemmig typ" borde kanske inte varit med. Klart att inte tjejer vill. Och alla män som är 20 år äldre är inte slemmiga Solig

  • Linnis92

    Jag hade kunnat ha sex med en 20 år äldre man, men jag skulle inte inleda en kärleksrelation med en sådan. Vi är på två helt olika stadier i livet.

  • snuttplutt
    Linnis92 skrev 2017-09-23 13:07:24 följande:

    Jag hade kunnat ha sex med en 20 år äldre man, men jag skulle inte inleda en kärleksrelation med en sådan. Vi är på två helt olika stadier i livet.


    Vem ska ta initiativet?
  • KKarate
    Linnis92 skrev 2017-09-23 13:07:24 följande:
    Jag hade kunnat ha sex med en 20 år äldre man, men jag skulle inte inleda en kärleksrelation med en sådan. Vi är på två helt olika stadier i livet.
    På vilka sätt är man i olika stadier? Förpuppningsstadier?
  • K grrl

    För min del hade det varit helt uteslutet som 25-åring och jag träffade män i min ålder. Visst hände det att äldre män stötte på mig men det fanns inte på kartan att göra något. Hade en KK som var femton år äldre när jag var 29, men jag skulle aldrig ha inlett en kärleksrelation med honom.

    Är 40 idag och ser nog 15 års skillnad som max även idag.

  • Hemlistjej

    Gubbsjuka kallas det, vanlig 40 års kris alltså. Varför kåtar gamla gubbar alltid ner sig i småtjejer???

  • snuttplutt
    Hemlistjej skrev 2017-12-26 21:09:32 följande:

    Gubbsjuka kallas det, vanlig 40 års kris alltså. Varför kåtar gamla gubbar alltid ner sig i småtjejer???


    fel! gubbsjuka är om tjejen är minderårig, detta handlar om en vuxen kvinna... ung, men ändock vuxen... varför man blir kåt på en ung kvinna? biologi antar jag, på samma sätt som man blir kåt på en jämnårig, eller äldre kvinna...
Svar på tråden 20 år äldre?