• Anonym (casua­l sex)
    Äldre 24 Sep 10:58
    2421 visningar
    11 svar
    11
    2421

    Hur ser ni mogna kvinnor över 30 på casual sex och kk?

    Läste nyss i en tråd som gjorts här att kvinnor över 30 helst ville ha djupare relationer Hur ser verkligheten ut? Och vad hade ni helst önskat för typ av relation?

  • Svar på tråden Hur ser ni mogna kvinnor över 30 på casual sex och kk?
  • Äldre 24 Sep 11:05
    #1

    Bevakar

  • Anonym (Ellen­)
    Äldre 24 Sep 11:06
    #2

    Jag är runt 40 och vill ej ha en relation av det mer seriösare slaget (vill ej bli sambo tex och har ej tid att träffas så ofta). Jag skulle inte heller kunna träffa någon bara för sex, men inte för att jag vill ha en djup relation utan för att jag inte blir attraherad av en man utan att känna honom någorlunda samt att jag gillar att dejta.

    Det ideala för mig vore att dejta någonm dvs att också gå på bio, teater, restaurang, ut och paddla osv men utan att för den delen bli för involverade i varandras vardagsliv.

  • Äldre 24 Sep 11:08
    #3
    Anonym (Ellen) skrev 2017-09-24 11:06:03 följande:

    Jag är runt 40 och vill ej ha en relation av det mer seriösare slaget (vill ej bli sambo tex och har ej tid att träffas så ofta). Jag skulle inte heller kunna träffa någon bara för sex, men inte för att jag vill ha en djup relation utan för att jag inte blir attraherad av en man utan att känna honom någorlunda samt att jag gillar att dejta.

    Det ideala för mig vore att dejta någonm dvs att också gå på bio, teater, restaurang, ut och paddla osv men utan att för den delen bli för involverade i varandras vardagsliv.


    Som fuckbuddies! :)

    Tycker om tanken. Inget krångel, bara glädje.
  • Anonym (Ellen­)
    Äldre 24 Sep 11:10
    #4
    Robert 832 skrev 2017-09-24 11:08:35 följande:

    Som fuckbuddies! :)

    Tycker om tanken. Inget krångel, bara glädje.


    Ja det är ju lite "plocka russinen ur kakan" över det hela, bara ta det roliga med relationer :)

    Kanske svårare att få till på riktigt, men det ideala för mig.
  • Äldre 24 Sep 11:12
    #5
    Anonym (Ellen) skrev 2017-09-24 11:10:48 följande:

    Ja det är ju lite "plocka russinen ur kakan" över det hela, bara ta det roliga med relationer :)

    Kanske svårare att få till på riktigt, men det ideala för mig.


    Nä, inte svårt alls egentligen.

    Bara man är ärlig med det, hittar nån med liknande fritidsintressen som själv söker en vän hellre än livspartner.
  • Äldre 24 Sep 11:26
    #6
    Anonym (Ellen) skrev 2017-09-24 11:06:03 följande:

    Jag är runt 40 och vill ej ha en relation av det mer seriösare slaget (vill ej bli sambo tex och har ej tid att träffas så ofta). Jag skulle inte heller kunna träffa någon bara för sex, men inte för att jag vill ha en djup relation utan för att jag inte blir attraherad av en man utan att känna honom någorlunda samt att jag gillar att dejta.

    Det ideala för mig vore att dejta någonm dvs att också gå på bio, teater, restaurang, ut och paddla osv men utan att för den delen bli för involverade i varandras vardagsliv.


    Perfekt uttryckt. Kunde inte ha sagt det bättre själv:) Exakt så! Vill ha betydligt mer än sexet men skippa vardagen. Däremot ska det kännas och vara en slags passion vilket är det roligaste i mötet med en annan människa: Att ligga är otroligt ointressant för mig om inte attrakitonen är stark och intresset för personen.
  • transp­arent
    Äldre 17 Jan 10:27
    #7
    Pumakvinna skrev 2017-09-24 11:26:52 följande:
    Perfekt uttryckt. Kunde inte ha sagt det bättre själv:) Exakt så! Vill ha betydligt mer än sexet men skippa vardagen. Däremot ska det kännas och vara en slags passion vilket är det roligaste i mötet med en annan människa: Att ligga är otroligt ointressant för mig om inte attrakitonen är stark och intresset för personen.
    Så vill jag också ha det. Det ska va gött å leva.
  • Anonym (Man 52)
    Äldre 17 Jan 10:34
    #8

    Kring 40 då vi hade med man för trekant. Ledde sen till att dom hade det skönt på två då jag var på jobbet. Hur bra som helst!

  • Anonym (Allt)
    Äldre 17 Jan 11:40
    #9

    Med rätt person vill man ha relation och en livskamrat, stämmer inte allt då går det bra med passion och sällskap.. tex kk med lite extra allt!

  • Anonym (Man 52)
    Äldre 17 Jan 11:51
    #10
    Anonym (Allt) skrev 2019-01-17 11:40:44 följande:

    Med rätt person vill man ha relation och en livskamrat, stämmer inte allt då går det bra med passion och sällskap.. tex kk med lite extra allt!


    Kvinna du med erfarenhet?
  • Anonym (38)
    Äldre 17 Jan 12:22
    #11
    Anonym (Ellen) skrev 2017-09-24 11:06:03 följande:

    Jag är runt 40 och vill ej ha en relation av det mer seriösare slaget (vill ej bli sambo tex och har ej tid att träffas så ofta). Jag skulle inte heller kunna träffa någon bara för sex, men inte för att jag vill ha en djup relation utan för att jag inte blir attraherad av en man utan att känna honom någorlunda samt att jag gillar att dejta.

    Det ideala för mig vore att dejta någonm dvs att också gå på bio, teater, restaurang, ut och paddla osv men utan att för den delen bli för involverade i varandras vardagsliv.


    Jag hade velat börja så här och ha det så tills bägge blev djupt kära. Då flytta ihop och dela livet med allt vad det innebär med barn etc. Men den "första fasen" kan gärna vara i 2-3 år.
Svar på tråden Hur ser ni mogna kvinnor över 30 på casual sex och kk?