• Anonym (Int)

    Hur hade du tolkat detta?

    Har fått kontakt med en gammal killkompis och jag ska väl inte sticka under stolen att jag är lite intresserad utav honom.

    Skickade en bild på mig helt spontant till honom igår kväll och detta är vad som kom från honom efter det:

    *Hej på dig!! Du jag måste fråga är du intresserad utav mig mer än som kompis?

    *Jag bara undrar av nyfikenhet så jag vet vad jag kan förvänta mig lite.

    *Jag tycker att du ser bra ut. Du är trevlig att prata med.

    Själv skrev jag inte att jag var intresserad utan bara frågade varför han undra och sen frågade jag vad han tyckte om mig då...

    Var inte alls beredd på det han frågade och skrev till mig..

    Så hur tänker ni? Kan han vara intresserad utav mig?

  • Svar på tråden Hur hade du tolkat detta?
  • Smecker

    Varför skriver du inte som det är, att du är lite intresserad av honom? Handlar det om osäkerhet, feghet, att du inte kan hantera ett avvisande, att du behöver veta svaret innan du ställer frågan?

    Om han kan vara intresserad av dig? Ja/nej/kanske. Spelar det egentligen någon roll vad okända människor på ett forum skriver, när det enda sättet att veta det på är att vara rak och ärlig med honom och sedan fråga honom om han är intresserad? Det skulle lösa problemet oerhört mycket snabbare än att sitta och gissa på ett forum.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (H)
    Smecker skrev 2017-09-24 14:41:18 följande:
    Varför skriver du inte som det är, att du är lite intresserad av honom? Handlar det om osäkerhet, feghet, att du inte kan hantera ett avvisande, att du behöver veta svaret innan du ställer frågan?

    Om han kan vara intresserad av dig? Ja/nej/kanske. Spelar det egentligen någon roll vad okända människor på ett forum skriver, när det enda sättet att veta det på är att vara rak och ärlig med honom och sedan fråga honom om han är intresserad? Det skulle lösa problemet oerhört mycket snabbare än att sitta och gissa på ett forum.
    Håller med
  • klyban
    Anonym (Int) skrev 2017-09-24 14:30:44 följande:
    Har fått kontakt med en gammal killkompis och jag ska väl inte sticka under stolen att jag är lite intresserad utav honom.

    Skickade en bild på mig helt spontant till honom igår kväll och detta är vad som kom från honom efter det:

    *Hej på dig!! Du jag måste fråga är du intresserad utav mig mer än som kompis?

    *Jag bara undrar av nyfikenhet så jag vet vad jag kan förvänta mig lite.

    *Jag tycker att du ser bra ut. Du är trevlig att prata med.

    Själv skrev jag inte att jag var intresserad utan bara frågade varför han undra och sen frågade jag vad han tyckte om mig då...

    Var inte alls beredd på det han frågade och skrev till mig..

    Så hur tänker ni? Kan han vara intresserad utav mig?

    Sluta tolka, fråga om han vill ta en fika.
    Så kommer det nog lösa sig vad som är vad.


    hur många meter var det?
  • Christi38

    Det kändes lite som att killkompisen också blev lite frågande över att få en bild på dig helt spontant men han vågade ställa frågor i retur.

    Försök svara på dem :)

  • Anonym (Int)

    Jag har träffat honom 2 ggr nu inom 1 vecka. Senast igår efter det att vi hade skrivit till varann.

  • klyban
    Anonym (Int) skrev 2017-09-24 15:17:15 följande:
    Jag har träffat honom 2 ggr nu inom 1 vecka. Senast igår efter det att vi hade skrivit till varann.

    Vad är det som är problemet?
    Är det att du vill vara säker på ett förhållande, eller är det även okey med sex?
    Och då när du pratar om intresse, vad vad är det du vill själv?


    hur många meter var det?
  • Anonym (Int)
    klyban skrev 2017-09-24 15:48:44 följande:

    Vad är det som är problemet?

    Är det att du vill vara säker på ett förhållande, eller är det även okey med sex?

    Och då när du pratar om intresse, vad vad är det du vill själv?


    Jag kan tänka mig förhållande om han skulle vara inne på samma sak. Heller inget emot sex. Bara man är överens.

    Jag är lite försiktig då vi inte har setts eller haft kontakt med varandra på väldigt länge.
  • John22

    Prova att ha utsläppt hår nästa gång ni träffas. Om han drar dig i håret kan du utgå från att han gillar dig. Det verkar vara på den nivån du vill lägga dig.

  • Anonym (Int)
    John22 skrev 2017-09-24 16:32:11 följande:

    Prova att ha utsläppt hår nästa gång ni träffas. Om han drar dig i håret kan du utgå från att han gillar dig. Det verkar vara på den nivån du vill lägga dig.


    Bara för att man är nyfiken och undrar vad andra tror.
Svar på tråden Hur hade du tolkat detta?